سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 5 دستگاه خودروی سرقتی توسط عوامل پلیس راهور؛

برای جستجوی خودروی سرقتی خود اينجا کلیک کنید

ریئس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران از کشف 5 دستگاه خودروی سرقتی در محدوده ی کلانشهر تهران خبر داد.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت:پلیس راهور تهران با دسترسی به کلیه امکانات پیشرفته روز به راحتی می تواند تمامی ترددهای شهری را رصد و با رویت هر گونه مشکل و تخلفی بلافاصله با آن برخورد نمایند.
کشف خودروي سرقتی به شماره پلاک 812 ن 92 ایران 11
وی افزود: واحد گشت خودرویی در حین گشت زنی در محدوده ی منطقه 3 توانستند یک دستگاه خودروی سرقتی از نوع کیا به شماره پلاک 812 ن 92 ایران 11 را کشف و ضبط نمایند و در نهایت خودرو با تنظیم صورت جلسه به کلانتری 103 گاندی انتقال داده شد.

کشف وانت مزدا سرقتی به شماره پلاک 517 و 25 ایران 77

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به برخورد قاطع پلیس راهور تهران با سارقان خودروها ، اذعان داشت: گشت خودرویی پلیس راهور تهران در حین گشت زنی در محدوده ی منطقه ی 3، خیابان شریعتی، خیابان سیمرغ توانستند یک دستگاه خودروی سرقتی به مدل وانت مزدا1600 به شماره انتظامی 517 و 25 ایران 77 که بلافاصله رها گشته بود کشف و ضبط نمایند و به کلانتری مربوطه انتقال داده شد.

کشف پرایدی سرقتی با شماره پلاک 717 و 27 ایران 55

این مقام مسوول راهور تهران با اشاره به همکاری همه جانبه با مسؤلین پروژه های عمرانی در سطح تهران اعلام کرد:
مأموران پلیس راهور تهران طی گشت زنی در محدوده ی منطقه ی 9، ضلع جنوبی میدان آزادی به یک دستگاه خودروی سواری پراید به شماره انتظامی 717 و 27 ایران 55 که بلاصاحب رها شده بود مشکوک شدند، که پس از استعلام از سامانه ی آگاهی مشخص شد خودروی فوق سرقتی است، لذا خودرو به همراه صورت جلسه به پارکینگ انتقال داده شد.

کشف پرایدی سرقتی به شماره پلاک 183 ع 49 ایران 77

ریئس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران با اشاره به اقدامات فرهنگی پیشگیرانه در خصوص کاهش تخلفات و به تبع آن حوادث رانندگی اذعان داشت:عوامل گشت پلیس راهور تهران در حین انجام وظیفه ی خود در محدوده ی راهها توانستند در منطقه ی 18، آزادگان، زیر پل ساوه، یک دستگاه خودروی سرقتی به مدل پراید به شماره انتظامی 183 ع 49 ایران 79 که بلاصاحب رها گشته بود کشف و ضبط کنند، لذا خودرو به همراه صورت جلسه به کلانتری 153 منتقل گردید.

کشف پرایدی سرقتی به شماره 695 ج 16 ایران 77


این مقام مسؤل راهور با اشاره به رصد شبانه روزی راهها و بر طرف نمودن مشکلات ترافیکی اظهار داشت: مأموران پلیس راهور تهران با گشت زنی های مستمر در محدوده ی بزرگراه امام علی(ع)، بعد از پل حسین آباد، به یک دستگاه خودروی پراید که بلا صاحب به شماره پلاک 695 ج 16 ایران 77 رها گشته بود مشکوک شده و پس از استعلام از سامانه ی آگاهی متوجه سرقتی بودن خودرو شدند، لذا خودرو به همراه صورت جلسه به کلانتری 102 پاسداران انتقال داده شد./ل
برچسب ها: کشف ، خودروی ، مسروقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.