رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران از کشف 3 دستگاه خودروی سواری سرقتی و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

*کشف خودروی سرقتی به شماره پلاک 372 ب 43 ایران 37
سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،در تشریح خبر فوق گفت: پلیس راهور ضمن اقدامات گسترده خود،در راستای بالا بردن ضریب امنیت راهها و کاهش حوادث رانندگی،می کوشند تا با دقت در گشت زنی خود خودروهای سرقتی را در داخل شهر شناسایی و توقیف نمایند.
این مقام مسئول راهور در ادامه اظهار داشت: گشت خودرویی پلیس راهور فاتب در حین گشت زنی های بی وقفه خود در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان بعد از خیابان غفاری توانستند یک دستگاه خودروی سرقتی پراید را با شماره انتظامی 372 ب 43 ایران 37 که بلاصاحب رها گشته بود کشف کنند،لذا با تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری 151 یافت آباد تحویل گردید.
*کشف خودرویی سرقتی با شماره پلاک 38 ن 221 ایران 22
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران ضمن کشف یک دستگاه خودروی سرقتی پراید،اعلام کرد:ماموران پلیس راهور با حضور مداوم خود در سطح راهها آماده کمک رسانی همه جانبه به شهروندان در صورت نیاز هستند،لذا در مواقع تصادفات خود را کمتر از 5 دقیقه به محل خواهند رساند.
سرهنگ سعید اسماعیلی خاطر نشان کرد:عوامل پلیس راهور مبنی بر گزارش تصادف ما بین دو پراید در مسیر غرب به شرق مقابل برج میلاد بلافاصله جهت بازدید و کارشناسی خود را به محل می رسانند و پس از حضور خود در محل پس از استعلام شماره پلاک یکی از خودروهای پلاک به شماره انتظامی 38 ن 221 ایران 22 متوجه سرقتی بودن خودرو می شوند،لذا پس از تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری 134 شهرک غرب منتقل گردید.
*کشف خودرویی سرقتی با شماره پلاک 78 ل 826 ایران 77
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران ضمن اشاره به کشف دیگر خودروی سرقتی،اذعان داشت:ماموران پلیس راهور به طور شبانه روز توسط دوربین های موجود در سطح راهها،تردد وسایل نقلیه را رصد می کنند و به محض رویت مشکلی،بلافاصله به رفع آن می پردازند.
سرهنگ سعید اسماعیلی در ادامه اعلام کرد: گشت خودروی پلیس راهور تهران طی گشت زنی در محدوده خیابان قهرمان،خیابان کلینی توانستند با زیرکی و هوشمندی خود یک دستگاه خودروی سرقتی پراید را به شماره انتظامی 78 ل 826 ایران 77 که در لا به لای خودرو داخل یک کوچه پارک شده بود کشف و ضبط نمایند،لذا خودرو به همراه صورت جلسه به کلانتری 128 تهران نو منتقل گردید.
* کشف موتورسیکلت سرقتی به شماره 78555 ایران 119
رئیس کلانتری مرکز کنترل ترافیک راهور تهران ضمن کشف یک موتورسیکلت سرقتی در ادامه اظهار داشت: پلیس راهور تهران با اقدامات گسترده فرهنگی،نظیر کلیپ های تلویزیونی و نصب بنرها سعی بر آگاه سازی شهروندان در جهت پیشگیری از حوادث را دارد.
سرهنگ سعید اسماعیلی اذعان داشت: گشت خودرویی پلیس راهور تهران بزرگ در حین گشت زنی در خیابان مولوی با دقت خود توانستند یک دستگاه موتورسیکلت متخطی را شناسایی و توقیف نمایند که بلافاصله راکب موتورسیکلت متواری می گردد و عوامل راهور نیز پس از استعلام شماره پلاک موتورسیکلت متوجه سرقتی بودن آن می شوند،لذا موتورسیکلت با تنظیم صورت جلسه به کلانتری 116 مولوی منتقل گردید./ل
برچسب ها: خودرو ، سرقتی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی شایسته
۱۳:۴۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
مژدگانی دریافت کنید
Iran (Islamic Republic of)
هادی شایسته
۱۳:۴۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
مژدگانی دریافت کنید