سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ سردار رحیم‌صفوی؛

ایران به لحاظ ثبات آرامش وزنه تعیین کننده خاورمیانه است

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: ایران از نظر نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتدار نظامی و ثبات آرامش وزنه مشخص کننده منطقه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،سید یحیی رحیم صفوی در اختتامیه سومین دوره آموزش مدیران کاروان‌های بسیج ویژه خواهران در مشهد اظهار کرد: منطقه ما و انقلاب اسلامی هم‌اکنون در نقطه عطف راهبردی قرار گرفته و سرعت و شتاب تغییر و تحولات سیاسی، اقتصادی و جهانی محیط پیرامون ایران به عنوان یک واقعیت و اصل انکارناپذیر پذیرفته شده است.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب افزود: ما و شما با تحلیل درست از تغییرات پیرامونی کشور که در مقایسه جهانی می‌گذرد و به یاری خدا می‌توانیم آینده‌ای روشن را برای ملت خود مدیریت و برنامه‌ریزی کرده تا به اهداف چشم‌انداز 20 ساله و یا دهه چهارم که دهه پیشرفت و عدالت است برسیم.

 رحیم‌صفوی خاطر نشان کرد: سال گذشته 3.8 میلیون نفر در راهیان نور شرکت کرده‌اند در نتیجه باید ظرفیت‌های حضور افراد در کاروان‌ها را شناخت و به شرکت کنندگان مسائل کشور را آگاهی داد.

 مشاور عالی رهبر معظم انقلاب یادآور شد: ملت ما به نظام خودشان وفادار هستند و هم‌اکنون کشور درگیر جنگ اقتصادی که دشمن به ما تحمیل می‌کند شده است با صبر و تحمل ملت و تدبیر مسئولان اجرایی کشور می‌توان از این گردنه سخت عبور کرد.

 رحیم‌صفوی گفت: جمهوری اسلامی ایران با داشتن رهبری حکیم و خردمند همچون امام راحل سکاندار کشتی انقلاب است که 23 سال انقلاب را در بحران‌های کشوری از نظر داخلی و خارجی و بازی دولت‌ها مدیریت می‌کردند و مردم با تبعیت از ایشان از مسیر فتنه‌های خارجی و داخلی عبور کرده و به ساحل امن و پایدار رسیده‌اند.

وی افزود: باید به رهنمود‌های رهبر انقلاب در 19 دی ماه که در حقیقت کلید زدن انتخابات آینده کشور بود گوش داده و شاخصه‌ها را درک کرده زیرا انتخابات ریاست جمهوری سال آینده سرنوشت‌ساز است و مدیریت اجرایی کشور را برای هشت سال تعیین می‌کند.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران قدرت اصلی تامین کننده امنیت خلیج فارس و صدور انرژی در این منطقه است که روزانه 17 میلیون تن بشکه نفت خارج می‌کند و بسیاری از کشورها خواهان دریافت انرژی از این منطقه هستند زیرا رژیم‌های دیگر برای آنها قابل اعتماد نیست.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در ارتباط با ارزش و اهمیت و رسالت مدیران کاروان‌های بسیج گفت: یکی از راهبردهای بسیج استفاده از ظرفیت‌های خواهران بسیجی در امر مدیریت و هدایت کاروان‌ها است که زمینه مدیریت‌های بزرگ‌تر را در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی به وجود می‌آورد.

 وی با اشاره به ویژگی مدیران کاروان‌های بسیج اظهار کرد: مدیر کاروان باید قلبی سلیم و ذاکر، بیانی صادق و دلنشین، اندیشه و تفکر متعالی نسبت به اسلام و انقلاب و ولایت فقیه داشته و قادر به ایراد خطابه و نفوذ کلام، قدرت برنامه‌ریزی و قابل انعطاف در برنامه‌ها باشد/س 

 

برچسب ها: ایران ، وزنه ، خاورمیانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.