سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در 9 ماهه سالجاري رخ داد؛

رشد 6درصدي اعزام و پذيرش مسافر از فرودگاههاي کشور

معاون برنامه ريزي و نظارت بر شرکت هاي فرودگاهي کشور از رشد 6درصدي اعزام و پذيرش مسافر در فرودگاههاي کشور خبر داد و گفت: در طي 9 ماهه گذشته بيش از 26ميليون مسافر اعزام و پذيرش شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمدرضا عبدالرحيمي عضوهيئت مديره معاون برنامه ريزي و نظارت بر شرکت هاي فرودگاهي کشور در مراسم امضاي تفاهم نامه با بيان اين مطلب گفت: در طي 9 ماهه گذشته 274 هزار و 532  پرواز  از طريق فرودگاههاي کشور نشست و برخاست انجام شده  که نسب به مدت مشابه سال قبل با رشد 3 درصدي مواجه شده است.

وي تصريح کرد: طبق اين آمار 26 ميليون مسافر اعزام و پذيرش شدند که رشد 6درصدي را نشان مي دهد.

عبدالرحيمي با تاکيد براينکه در سال گذشته بيش از 43 ميليون نفر اعزام و پذيرش شدند افزود: در اين مدت پرواز داخلي 33.5 ميليون، بين المللي 9.100 ميليون و کل ارائه خدمات ناوبري در نشست و برخاست 530 هزار و 159 بار انجام شده است.

وي از اجراي 16 طرح جامع جديد فرودگاهي در کشور خبر داد و گفت: طرح جامع توسعه اي در فرودگاههاي کرمان، يزد، اروميه، همدان، سمنان ، رشت، بيرجند، بجنورد، ياسوج اجرا مي شود و امضاي تفاهم نامه همکاري مشترک با پارک علم و فناوري دانشگاه تهران زمينه اي براي توسعه  ارائه خدمات بهينه براي مسافران است تا شايد بتوانيم با تعامل بين صنعت و دانشگاه گرهي از مشکلات را برطرف سازيم./ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.