سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی "بن هور" پس از 54 سال

کمپانی ام.جی.ام (MGM) قصد دارد فیلم "بن هور" را بازسازی کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سینما بلند، سال 2011 با گسترش بحران مالی در جهان و کمبود نقدینگی در شرکتهای بزرگ فیلم سازی این تصور جان گرفت که دیگر کمتر کمپانی قصد ساخت پروژه ای بزرگ را در آینده نزدیک در ذهن خواهد پروراند و کمپانی ام.جی.ام (MGM) یکی از کمپانیهایی بود که حتی احتمال ورشکستگی آن مطرح شد، اما پس از فروش فوق العاده ی فیلمهایی چون " سقوط آسمان" (اسکای فال) با بازی "دنیل کریگ" و " هابیت: سفر غیر منتظره" آخرین ساخته ی " پیتر جکسن" کویا باز هم باید شاهد ساخت پروژه های عظیم و پر هزینه باشیم.
در خبری که به تازگی از سوی مسئولان کمپانی ام.جی.ام (MGM) منتشر شده است، بازسازی دوباره ی فیلم حماسی "بن هور" به عنوان پروژه ی بعدی این کمپانی اعلام گردیده است.
لازم به ذکر است که "بن‌هور" نام فیلمی حماسه ای به کارگردانی "ویلیام وایلر" و محصول سال ۱۹۵۹ است. این فیلم که برندهٔ یازده جایزهٔ اسکار گردیده، اقتباسی از رمانی به همین نام نوشتهٔ "لیو والاس" است. از بازیگران سال 1959 "بن هور" میتوان به: چارلتون هستون، جک هاوکینز، هایا هاراریت، استفن بوید وهیو گریفیث را نام برد که هرکدام به نوبه خود یکی از نام آوران سینما ی جهان در آن زمان بودند.
خلاصه داستان: این فیلم داستان شاهزاده‌ای یهودی -به نام جودا بن‌هور- است که ناجوانمردانه به جرم سوءقصد به جان فرستاده سزار، توسط دوست رومی‌اش دستگیر و به بردگی و بندگی فرستاده می‌شود و دیگر اعضای خانواده‌اش هم به سیاهچال فرستاده می‌شوند. او پس از عبور از ماجراهای بسیار به موطن خویش بازمی‌گردد تا انتقام گیرد و خواهر و مادرش را رهایی بخشد.
البته مسئولان کمپانی ام.جی.ام (MGM) اعلام کرده اند که این فیلم کاری متفاوت خواهد بود./ي2
برچسب ها: بازسازی ، سینما ، بن هور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.