سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خواجه خبر داد:

حضور ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی در دومین جشنواره زیست فناوری ایران

قائم مقام دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حضور ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی در دومین جشنواره زیست فناوری ایران خبر داد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد؛ خسرو خواجه قائم مقام دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از حضور 160 شرکت داخلی و خارجی در دومین جشنواره زیست فناوری ایران خبر داد.

خواجه با اعلام این خبر افزود: شرکت‌های داخلی حوزه زیست فناوری، محصولات و دستاوردهای خود را در این دوره از جشنواره و نمایشگاه به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های باشگاه دانش آموزی ستاد توسعه زیست فناوری گفت: این ‌باشگاه برنامه‌های دانش آموزی ویژه‌ای از جمله تونل زیست فناوری، کارگاه آزمایش‌های زیستی، کارگاه‌های آموزشی و سینما زیست فناوری را برای حاضران در روزهای برگزاری این جشنواره تدارک دیده است.

قائم مقام دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه برای دانش آموزان تور بازدید از جشنواره و نمایشگاه زیست فناوری ایران در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: دانش آموزان در قالب گرو‌ه‌های 10 تا 15 نفره همراه با یک کارشناس از غرفه‌های این دوره از نمایشگاه بین‌المللی زیست فناوری بازدید و دستاوردها و نوآوری‌های فناوران زیستی ایران و جهان را از نزدیک بازدید می‌کنند.

گفتنی است؛دومین جشنواره زیست فناوری ایران از 26 تا 30 دی‌ماه جاری با حضور شرکت‌های دانش بنیان داخلی و خارجی، پژوهشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری، نشریات تخصصی، انجمن‌های علمی، باشگاه دانش آموزی و دانشجویی، موزه زیست فناوری و غرفه مخترعان و نوآوران، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود./ع2

برچسب ها: زیست ، فناوری ، علمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.