سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاساژي که برندها را جمع کرده چه مي فروشد؟

ساعتي که براي ثروتمندترين زن ايران هم گران است!

مشخص نيست اين همه داد و قال از افزايش قيمت ها ، تورم ، بيكاري و ... از سوي كيست ؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ مركز خريد 3 طبقه اي فعال در شمال شرقي تهران اين روزها مشتريان خاص و پر و پا قرص خودش رو دارد ؛  از سيل برندهاي معروف و محدود گرفته تا شهروند و امير شكلات خودمون در اين مركز خريد پيدا ميشود ؛ از روسري هاي 30 هزار تومني تا كفش هاي مردونه ي 300 هزار تومني همه و همه اينجا حاضرند ؛ اما اين بار نه صحبت از پوشاك است نه از خوراك .

طبقه اول اين مركز خريد كه چند سالي است پا گرفته و به نسبت مراكز خريد ديگر در شمال و غرب تهران از چينش اجناس و تجميع برندها به صورت كامل تري بهره مي برد ، ميزبان برندي است كه براي اولين بار موفق شده در ايران نمايندگي بگيرد .
ساعتي از كشوري سوئيس با نام "رادو" .

اين نمايندگي كه در روز مشتريانش از عدد دو دست هم تجاوز نمي كند ، تنها 4 نوع از انواع ساعت هاي خود را به پشت ويترين آورده و مابقي را در داخل مغازه به متقاضيان ارائه مي دهد .
اين نمايندگي رادو در 4 مدل داخل ويترين خود دو مدل براي آقايان و دو مدل هم براي بانوان در نظر گرفته است .


مدل شاخص رادو براي آقايان كه محصول سال 2012 نيز است به قيمت 470/000/000 ميليون ريال عرضه مي شود .


اما جالب تر از آن مدل ارائه شده براي بانوان است كه با رقم 999/000/000 ريال قيمت گذاري شده است ؛ عددي كه براي ثروتمند ترين زن جهان هم بسيار زياد است .


مركز خريد فوق به دليل تجميع برندهاي خاص و پر آوازه توانسته است مشتريان مارك پوش و ثابتي را براي خود دست و پا كند ، امري كه بسياري از پاساژداران در تهران به دنبال آن بودند ، اما به اندازه اين مركز در راستاي آن به توفيق نرسيدند .


مطلب فوق عريضه اي نبود در راستاي ثروت ستيزي و يا همچنين مدح تجمل گرايي ، بازار خبر تنها در صدد است تا با روايت تمامي زنجيره هاي اقتصادي كشور فضا را براي مديران ، مسئولان ، تجار و مصرف كنندگان شفاف تر از قبل كند ؛ هر چند اگر قدرت خريد مردم در شرايط تورمي امروز در حد و حدود ساعت 100 ميليوني هم باشد اين نيز براي ما بسي جاي افتخار است و در غير اينصورت براي مسئولان جاي شرمساري .
برچسب ها: رجا ، قطار ، موش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.