سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش کلاهبرداري با کارت هاي اعتباري و اينترنتي در فرانسه

در پي افزايش کلاهبرداري با کارت هاي اعتباري و اينترنتي در فرانسه ، انجمن مصرف کنندگان فرانسه از دولت اين کشور و نمايندگان پارلمان خواست با اجراي تدابير و مقرراتي، جلوي رشد فزاينده اين نوع کلاهبرداري ها را بگيرند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز ؛ انجمن مصرف کنندگان فرانسه با انتشار بيانيه اي اعلام کرد فقط يک چهارم معاملات و داد و ستدهاي مالي که با کارت هاي بانکي و اعتباري و به ويژه داد و ستدهاي مالي که از طريق اينترنت صورت مي گيرد، امنيت دارد. حال آنکه در انگليس از زماني که همه مراکز تجاري به سامانه سه دي سکيور مجهز شده اند از ميزان کلاهبردارهاي مالي از طريق اينترنت طي چهار سال گذشته کاسته شده است. 

نتايج پژوهشي که مرکز پايش جرائم و پاسخ هاي کيفري روز پنجشنبه منتشر کرد نشان مي دهد جرائم و کلاهبرداري اينترنتي در فرانسه به حد انفجار رسيده است به گونه اي که ششصد و پنجاه هزار نفر گفته بودند ظرف سال 2011 دست‌کم يک بار مورد کلاهبرداري اينترنتي يا از طريق کارت هاي اعتباري قرار گرفته اند . 

حال آنکه شمار افرادي که در سال 2010 مورد چنين کلاهبرداري هايي در فرانسه قرار گرفته بودند پانصد هزار نفر بود. انجمن مصرف کنندگان فرانسه که هفده هزار خانوار فرانسوي عضو آن هستند، در بيانيه خود تصريح کرد اگر دزدي در خودروها را نيز در نظر بگيريم رقم بزهکاري هاي مالي در کشور سرسام آور مي شود. 
برچسب ها: کارت ، اعتبار ، فرانسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.