يک مقام نظامي ليبي اعلام کرد چهار تن در درگيري هاي بين افراد مسلح قبيله توبو با يکي از تيپ هاي نزديک به ارتش در شهر کفره در جنوب ليبي کشته شدند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ، اين مقام ليبيايي اعلام کرد: چهار تن از اعضاي قبيله توبو سه شنبه در درگيري ها با تيپ -سپر ليبي - که تحت فرماندهي ستاد مشترک ارتش ليبي قرار دارد و از انقلابيون سابق تشکيل شده است ،کشته شدند.
 به گفته وي ، اين تيپ براي محافظت از دانشجويان دانشگاه کفره که در آن درگيري بين افراد مسلح قبايل توبو و زاوي به درگيري هاي مسلحانه تبديل شده بود، وارد عمل شد.اين مقام نظامي افزود: اکنون آرامش شکننده اي بر کفره حاکم شده است.
وي تصريح کرد : مقامات محلي دستور تعطيلي اين دانشگاه را که در يکي از مناطق توبو قرار دارد براي مدت دو روز صادر کرده اند تا نظم در اين منطقه برقرار شود.
 يکي از رهبران قبايلي اعلام کرد ريش سفيدان قبيله توبو تلاش مي کنند فرزندان خود را کنترل کنند تا اقدامات انتقام آميزي پس از اين حادثه وجود نداشته باشد.
وي با اشاره به نيروهاي تيپ سپر ليبي افزود : ما مي خواهيم ارتش و نه گروهي از غير نظاميان انقلابي که هيچ آموزش نظامي نديده اند، امنيت کفره را تامين کنند.
برچسب ها: بین الملل ، لیبی ، درگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار