سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين خبري روز چهارشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران

جلسه رئيس‌جمهور با نمايندگان، تخصص مشايي، ولايتمداري شهيد احمدي‌روشن، آزادي ايرانيان ربوده‌شده در سوريه، 10 سال حبس و 5 سال تبعيد براي متهم رديف چهارم "زورگيري" و سرانجام پيگيري حقوقي ترور "دانشمندان هسته‌اي" از مهمترين عناوين خبري روز چهارشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران كرد.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري روز چهارشنبه به اين شرح است:


رئيس‌جمهور در نشست تعاملي چهارشنبه به نظرات نمايندگان گوش دهد
عضو هيئت‌رئيسه مجلس با اشاره به حضور رئيس‌جمهور در جلسه روز چهارشنبه 27 (دي ماه) بهارستان گفت: اين جلسه بايد به گونه‌اي باشد که نمايندگان نيز در اين نشست تعاملي فرصت اظهار نظر داشته باشند.



تاجگردون: از مجلس عذرخواهی می‌کنم
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس با اشاره به مباحث پیش آمده بین او و مصری گفت: در مشاجره بین بنده و آقای مصری، قدری از ساحت مقدس مجلس خروج کردیم که عذرخواهی می‌کنم.



چهارشنبه سوری یک مسئله خرافی است/ ضرورت برخورد قاطع مجلس با این خرافه
امام جمعه موقت تهران با خرافی دانستن موضوع چهارشنبه سوری در کشور گفت: از مجلس تقاضا می‌کنم مجازات قاطعی برای کسانی که وارد این عرصه می‌شوند در نظر بگیرند.



هركس بخواهد مردم را مديريت كند مردم او را مديريت خواهند كرد
رئيس جمهور گفت: انتخابات براي ملت است و ملت بايد در انتخابات تصميم بگيرد؛ تجربه هم نشان داده هركس بخواهد مردم را مديريت كند، مردم آن را مديريت خواهند كرد.



تخصص مشايي چيست؟
رئیس دبیرخانه "جنبش نم" گفت: تخصص من فقط دريافت نامه از سوي مردم است.



مواضع بشار اسد گامي در جهت استقرار ثبات و امنيت در سوريه است
معاون اول رئيس جمهور با اشاره به سخنان اخير "بشار اسد" رئيس جمهور سوريه مبني بر انجام اصلاحات در اين کشور گفت: جمهوري اسلامي ايران از اين موضوع حمايت مي‌کند و آن را گامي در جهت استقرار ثبات و امنيت در سوريه مي‌داند.



امضاي مشايي 5 ميليون مي‌ارزد!
اولين سالگرد شهادت شهيد احمدي روشن و شهيد قشقايي امروز در سازمان انژي اتمي با حواشي جالبي همراه بود.



چه کسی گفته رایتل را به ایران بیاورند؟
رئیس فرهنگستان علوم اسلامی گفت: چه کسی گفته رایتل را به ایران بیاورند؟ کدام نیاز باعث وارد شدن رایتل شده است؟ چرا به مردم دروغ می گویید؟ چرا جور چین اهداف دشمن برای انتقال تمدن غربی را کامل می کنید. رایتل چه خدمتی برای مردم ما دارد.



ولایتمداری مصطفي در ادعا خلاصه نمی‌شد/منتظر نتيجه پيگيري حقوقي از نهادهاي امنيتي هستيم
همسر شهيد احمدي‌روشن با بيان اينکه از سوي سازمان‌های مردم نهاد مجازات عاملان ترور را پيگيري کرده‌ايم، گفت: هنوز تمامی افراد تیم تروریستی دستگیر نشده‌اند و منتظریم تا نهادهای امنیتی نتیجه را به ما اطلاع دهند.



سیاست‌های کلی خودکفایی دفاعی و امنیتی کشور ابلاغ شد
سیاست‌های کلی خودکفایی دفاعی و امنیتی که پیش‌نویس آن در شورای مجمع تشخیص مصلحت نظام تهیه شده بود، از سوی مقام معظم رهبری پس از تأیید، ابلاغ شد.



48 زائر ایرانی ربوده شده در سوریه آزاد شدند
بر اساس آخرین خبرها 48 زائر ایرانی ربوده شده در سوریه آزاد شدند.



جزييات پرداخت ما به‌التفاوت ديه مجني عليه زن در جنايات غير از حوادث رانندگي
جعفري مدير عامل صندوق تامين خسارت‌هاي بدني، از جزييات پرداخت ما به‌التفاوت ديه مجني عليه زن در کليه جنايات(عمد و غيرعمد) غير از حوادث رانندگي از منابع بيمه‌گذاران و گلايه متوليان نگهداري امانت بيمه‌گران مي‌گويد.



مردم بابصيرت هرنوع جريان فتنه و انحرافي را پاسخ مي‌دهند
رئيس قوه قضاييه انتخابات رياست جمهوري را شاخص نظام مردم‌سالاري ديني ايران دانست و با تاكيد بر ضرورت حفظ شئون قانوني انتخابات از سوي مسئولان و رسانه‌ها، گفت:‌ تدبير و مديريت اداره يك كشور با مديريت در سطوح پايين‌تر كاملا متفاوت است و رئيس‌جمهور طبق قانون اساسي بايد مدير، مدبر، متدين، متقي و مدافع مذهب رسمي كشور بوده و تمام تلاش خود را براي اعتلاي كشور به كار گيرد.



10 سال حبس و 5 سال تبعيد براي متهم رديف چهارم "زورگيري"
وكيل متهم رديف چهارم زورگيري گفت: موكلم با اتهام مشاركت در سرقت مسلحانه به 10 سال حبس، 5 سال تبعيد و جبران خسارات شاكي محكوم شده است.



چه كساني اتباع ايراني محسوب مي‌شوند؟
يک حقوقدان گفت: كليه ساكنين كشور به استثناي اشخاصي كه تبعيت خارجي آنها مسلم باشد تبعه ايراني محسوب مي‌شوند و تبعيت خارجي كساني مسلم است كه مدارك تابعيت آنها مورد اعتراض دولت ايران نباشد.



سرانجام پيگيري حقوقي ترور "دانشمندان هسته‌اي" چه شد؟
از اولين ترور دانشمندان هسته‌اي كه با "شهيد علي‌محمدي" كليد خورد، 4 سال مي‌گذرد و امروز در حالي گراميداشت اولين سالگرد شهادت ديگر دانشمند هسته‌اي كشورمان " شهيد احمدي روشن" را برگزار مي‌كنيم كه هنوز نتايج پيگيري‌هاي حقوقي دولت در مجامع بين‌المللي اعلام نشده و اين سوال باقي است كه سرانجام پيگيري حقوقي ترور دانشمندان هسته‌اي به كجا رسيده است؟

انتهاي پيام/س2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.