همسر شهيد احمدي‌روشن با بيان اينکه از سوي سازمان‌های مردم نهاد مجازات عاملان ترور را پيگيري کرده‌ايم، گفت: هنوز تمامی افراد تیم تروریستی دستگیر نشده‌اند و منتظریم تا نهادهای امنیتی نتیجه را به ما اطلاع دهند.

فاطمه بلوری‌کاشانی همسر شهید احمدی‌روشن در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ولایتمداری را شاخص‌ترین ویژگی همسرش معرفی کرد و گفت: مصطفی ولایتمداری را در عمل به اثبات مي‌رساند؛ چرا که تاکيد رهبر معظم انقلاب بر جهاد علمي توسط دانشجويان را به خوبي درک کرده و به طور شبانه‌روزی در سایت هسته‌ای نطنز فعاليت مي‌کرد و تمام تلاش خود را برای ارتقای علمی ایران به کار مي‌برد.

وی با بیان اینکه ولایتمداری همسرش در بیان و ادعا خلاصه نمی‌شد، تاکيد کرد: نمونه بارز ولایتمداری مصطفی را در جهاد علمی و تلاش او برای پیشرفت کشور در مسیر توسعه می‌دانم و دوستانی که با ایشان در ارتباط بودند می‌دانند که شهید احمدی‌روشن در مورد ولایت‌فقیه دارای خط قرمز بود و کاملا نسبت به موضوعات ضدولایت فقیه جبهه می‌گرفت.

کاشاني با بیان اینکه وظیفه دانشجويان کسب بصیرت است، تصریح کرد: دانشجویان باید در کنار جهاد علمی بصیرت خود را کامل کرده و برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنند و نیازی نیست که حتما در سایت هسته‌ای نطنز مشغول به کار شوند، بلکه در هر رشته‌ای که تحصیل می‌کنند، با تلاش حداکثری خود یک احمدی‌روشن باشند.

همسر شهید احمدی روشن با بیان اينکه شهيد احمدي‌روشن بر ولایتمدار بودن افراد تاکيد داشت، تصريح کرد: دانشجویان با نزدیک شدن به انتخابات باید ضرورت توجه به بحث ولایت فقیه را درک کرده و از ميان کانديداها فردي را انتخاب کنند که پيروي از ولايت فقيه را در اولويت اصلي برنامه‌هاي خود داشته باشد.

کاشاني در پایان درباره پیگیری‌های حقوقی از سوي سازمان‌های مردم نهاد برای مجازات عاملان ترور شهدای هسته‌ای گفت: بعد از شهادت مصطفی پیگیری‌ها برای مجازات عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای جدی‌تر شد، ولی هنوز تمامی افراد تیم تروریستی دستگیر نشده‌اند و پیگیری ما نیز در حد خانواده‌های دیگر شهدای هسته‌ای بوده و منتظریم تا نهادهای امنیتی نتیجه را به ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: احمدی روشن ، شهید ، ترور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار