سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوباوه:

شهيد "غلامرضا رهبر" رهبر فعالان عرصه خبر بود

نماينده مردم تهران با بيان اين که عرصه رسانه و خبر در طول دوران دفاع مقدس 220 شهيد به انقلاب تقديم کرده گفت: شهيد "غلامرضا رهبر" در حقيقت رهبر فعالان عرصه خبر بود.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، "بيژن نوباوه وطن" در يادواره شهداي عرصه خبر رسانه ملي با بيان اين‌که رسانه و خبر در طول دوران دفاع مقدس، 220 شهيد و صدها جانباز به انقلاب تقديم کرده است، اظهار داشت: شهيد "غلامرضا رهبر" در حقيقت رهبر فعالان عرصه خبر بود.

وي افزود: انقلاب اسلامي راه پر فراز و نشيبي براي رسيدن به قله‌هاي افتخار پيش رو دارد که نيازمند روحيه ايثار و شهادت و فداکاري است.

نماينده مردم تهران يادواره برپا شده را واقعيتي براي گراميداشت شهداي عرصه خبر که گرانبهاترين عرصه وجودي يعني جانشان را به انقلاب تقديم کرده‌اند دانست و بيان داشت: اکنون در جنگ به مراتبي سخت‌تر از دوران دفاع مقدس قرار داريم. در آن دوران جهانيان با تمام قوا به ايران اسلامي حمله کردند و نتيجه نگرفتند، بنابراين امروز با نقشه‌هاي پيچيده‌تر و حساب شده‌تري وارد عمل شدند ولي به‌حمدالله باز هم شکست خوردند.

وي تاکيد کرد: انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي بين‌المللي، بسيار کارساز و در صفحات تاريخ، بسيار تاثيرگذار بوده است و همين دليل اين دشمني‌هاي غرب با انقلاب است

نوباوه با يادآوري اين مطلب که انقلاب اسلامي ايران، دنيا را دگرگون ساخته اظهار داشت: ملت ايران از شهادت ترسي ندارند و فدا کردن جانشان در راه انقلاب را کمترين کار دانسته و در راه اعتلاي اين انقلاب همواره جانفشاني خواهند کرد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: مردم ايران با تمام قوا پاي انقلاب اسلامي و پيروزي آن بر استکبارگران ايستاده و از ولايت فقيه پيروي کرده‌اند و هر کجا که ايشان اشاره دهند مصداق اين شعار "از تو به يک اشاره از ما به سر دويدن" خواهند بود.

انتهاي پيام/ش

برچسب ها: نوباوه ، نماینده ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.