سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کريمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدعيان تقلب در انتخابات ضربات جبران‌ناپذيري به نظام زدند

دبیر سیاسی اتحادیه اسلامي دانشجويان مستقل گفت: درسال 88 شاهد اتفاقات عجیبی از سوي کسانی بودیم که به خاطر قدرت‌طلبی و حفظ آبرو میان اطرافیانشان ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کردند و ضربه جبران‌ناپذیری را به ملت و نظام وارد کردند.

علیرضا کریمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش دانشجویان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در بررسی جنبش دانشجویی در سال‌هاي اخير متوجه می‌شویم که بیشترین ضربه را دانشجويان در زمان اصلاحات و سازندگی خورده و شدیدترین برخوردهای امنیتی و قضایی در آن زمان متوجه این قشر فعال شده است.

وی در واكنش به مصاحبه‌های مختلف برخي افراد اصلاح‌طلب در انتقاد از فعالیت دانشگاهیان تصريح كرد: با توجه به ظرفيت كم اصلاح‌طلبان در مواجه شدن با انتقادهای مختلف و استفاده ابزاری از جنبش دانشجویی، شاهد تخریب دانشجویان از سوي اصلاح‌طلبان و مدعيان آزادي بيان هستيم.

این فعال دانشجویی با اشاره به بحث برگزاري انتخابات آزاد که اخيرا از سوی اصلاح طلبان مطرح مي‌شود؛ گفت: مگر تاکنون در جمهوری اسلامی ایران انتخابات آزاد برگزار نشده که چنین ادعا‌هايي را مطرح می‌كنند و در واقع مطرح کردن این قبيل ادعاها به نوعی تکمیل‌کننده رمز تقلب در سال 88 است.

کریمی بزرگترین ضربه به ملت و نظام را از دست رفتن سرمایه 85 درصدی در انتخابات رياست جمهوري دانست و افزود: در سال 88 با مشاركت حداكثري مردم درحالی که می‌توانستم برگ برنده‌ای را در سطح بین‌المللی در دستان خود داشته باشیم شاهد اتفاقات عجیبی از سوي کسانی بودیم که به خاطر قدرت‌طلبی و حفظ آبرو میان اطرافیانشان ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کردند و ضربه جبران‌ناپذیری را به ملت و نظام وارد کردند.

وی ادامه داد: مردم می‌توانستند به جای برپایی آشوب و فتنه از طریق مراكز قانونی کشور  اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند و در واقع برخی از افراد با حرکاتشان، دشمن را خوشحال كردند و متاسفانه بهترین روزهای دشمن، روزهای بعد از انتخابات سال 88 بود.

دبیر سیاسی اتحادیه دانشجویان اسلامی مستقل در پایان به عبرت‌هایی که دانشجویان می‌توانند از اتفاقات 88 در جامعه دانشگاهی بگیرند، اشاره و خاطر نشان کرد: آگاهی‌بخشی، موضع‌گیری آگاهانه و نقد درست و منطقی از جریان‌های موجود در جامعه می‌تواند به عنوان اصلی‌ترین نکات در عبرت گرفتن از وقایع 88 از سوی دانشجویان مطرح شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کریمی ، اتحادیه ، مستقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.