سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاسجردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اوباما با تکميل پروژه‌هاي جنگ‌افروزي بوش چهره خود را ناموفق نشان داد

يک کارشناس سياست خارجي گفت: دوره اول رياست جمهوري اوباما صرف تکميل پروژه‌هاي جرج بوش رئيس‌جمهور پيشين آمريکا شد که هزينه‌هاي گزاف در افغانستان و عراق منجر به آشفته شدن وضعيت اقتصادي آمريکا و اين موضوع اوباما را در کنترل وضعيت اقتصادي ناموفق نشان داده است.

حسن لاسجردي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتصاب چهره‌هاي جديد وزارت دفاع و سازمان سيا از سوي باراک اوباما گفت:  "اوباما"  در دور دوم رياست جمهوري خود مي‌کوشد تا با روي کار آوردن اين افراد وضعيت داخلي آمريکا را بهبود بخشد و این کشور را از باتلاق گرفتار شده در آن نجات دهد.

وي ادامه داد: دوره اول رياست جمهوري  اوباما صرف تکميل پروژه‌هاي جرج بوش رئيس‌جمهور پيشين آمريکا شد که هزينه‌هاي گزاف در افغانستان و عراق منجر به آشفته شدن وضعيت اقتصادي آمريکا شده و اين موضوع  اوباما را در کنترل وضعيت اقتصادي ناموفق نشان داده است.

لاسجردي افزود: به نظر مي‌آيد باراک اوباما با انتخاب هاگل و برنان در سمت وزير دفاع و رئيس سازمان سيا به دنبال دولتي ميانه‌رو و آرام براي حل موضوعات سياسي، اجتماعي و اقتصادي در آمريکا است.

اين کارشناس در پايان خاطر نشان کرد:  با روي کار آمدن هاگل و برنان مي‌توان مذاکرات جمهوري اسلامي ايران با گروه 1+5  را موفق آميز خواند و منتظر تاثيرات آن در عرصه بين‌الملل باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آمریکا ، بوش ، اوباما ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.