سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با پخش قسمت هفدهم:

پرونده «کلاه پهلوی» بسته می‌شود

جعمه بیست و دوم دی ما پرونده "کلاه پهلوی" در شهر سامان بسته می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی این سریال تلویزیونی، در قسمت هفدهم مخاطبان شاهد ادامه تدریس زبان فرانسه در مدرسه زنان سامان هستند. پس از رفتن بلانش از سامان، شادی این مسیر را ادامه می دهد و در حین تدریس زبان، تلاش می کند فرهنگ زنان سامان را تغییر دهد.
 
حضور دختران سامان در کافه تریای سامان به همراه شادی نیز از دیگر رویدادهای این قسمت است. همچنین در این قسمت کریم پس از یک سال تحصیل در نزد موید موفق به گرفتن تصدیق کلاس پنجم می شود. همچنین میرزا رضا نیز به نمایندگی از اهالی سامان از فرماندار تقاضای راه اندازی کارخانه ریسندگی در شهر سامان را می کند.
 
همچنین در این قسمت همچنین مردم سامان به فرمان دولت فروغی و برای هماهنگی ایران با مجامع بین المللی و در اجرای فرامین رضا شاه، کلاه پهلوی را از سر برداشته و کلاه بین المللی به سر می گذارند تا به اتحاد بین المللی بپیوندند. این مساله با اعتراض میرزا رضا و دیگر افراد متدین شهر مواجه می شود.
 
در این قسمت بلانش نیز حضوری کوتاه در سریال خواهد داشت.
 
 ***استقبال مخاطبان کلاه پهلوی از مسابقه نقدنویسی
 
مخاطبان کلاه پهلوی در طول یک هفته گذشته بیش از شصت مطلب و نقد برای شرکت در مسابقه نقدنویسی ارسال کردند. این مسابقه از هفته گذشته آغاز شده و هر هفته مخاطبان می توانند بعد از تماشای قسمت جدید، مطالب و نقدهای خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کنند. در پایان هر هفته از میان مطالب رسیده، سه مطلب برگزیده انتخاب و به نویسندگان آن جوایزی اهداء خواهد شد. اسامی برگزیدگان هر مسابقه پیش از پخش قسمت جدید بر روی سایت سریال اعلام خواهد شد.
 
 سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و پنج ماه از آغاز پخش آن می گذرد. در سایت اختصاصی این سریال به نشانی  www.kolahpahlavi.tv  علاوه بر انتشار مطالب مختلف درباره این سریال، امکانی فراهم شده تا مخاطبان بتوانند پاسخ سوال های خود از عوامل پروژه را دریافت کنند، با دیگر مخاطبان درخصوص مسائل مختلف بحث و گفت و گو کنند و نیز مطالب خود درباره این سریال را در فضایی اختصاصی منتشر کنند. پخش سریال کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت./ي2                                              
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.