سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش‌هاي کور ضد ايراني رژيم صهيونيستي: اشتاینیتز در واشنگتن؛ نتانياهو در قدس اشغالي

در حاليکه "یووال اشتاینیتز" وزير دارايي رژيم صهيونيستي با سفر روز گذشته خود به واشنگتن در تلاش است تا مقامات آمريكائي را قانع سازد كه تحريم هاي بيشتري را عليه كشورمان وضع كنند؛ نخست وزير اين رژيم نيز در سخنراني در قدس اشغالي، در همان راستا گام برداشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از جروزالم پست، وزير دارايي رژيم صهيونيستي روز گذشته در نشستي خبري پيش از ملاقات با "تيموتي گايتنر" وزير دارايي آمريكا در جمع خبرنگاران گفت "امروز زماني است كه رئيس جمهور اوباما بايستي به ايران ضرب العجلي فوري بدهد و روشن سازد كه در صورت عدم پيروي آنان تهديد نظامي وجود خواهد داشت."

وي اظهار داشت كه وي و همتاي آمريكائي اش از تحريم هاي ضد ايراني وضع شده رضايت دارند و آن را مفيد مي دانند. 

 اشتاینیتز ادعا کرده رژيم صهيونيستي خواهان وضع تحريم هاي ضد ايراني تا حدي است كه اقتصاد ايران با فروپاشي مواجه شود و مدعي شد که "امروز ايرانيان براي نخستين بار متوجه شده اند كه پيگيري برنامه هسته اي براي شان هزينه سنگيني در بر خواهد داشت." 

از سوي ديگر "بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي نيز بار ديگر در نشست خبري خود در قدس اشغالي ادعاهايش عليه ايران را تکرار کرده و در اين خصوص به فرافکني پرداخت.

نتانياهو مدعي شد: سلاح هسته اي ايران و نيز سلاحهاي شيميايي سوريه تهديد واقعي براي جامعه بين المللي  هستند و  توجهات بايد روي اين مسائل متمرکز  شوند.

 نخست وزير اسرائيل در ادامه ادعاهايش گفت: تل‌آويو مي داند چگونه با اين تهديدها  مقابله کند و از جامعه   جهاني مي خواهد در زمينه مقابله با اين تهديدها با اسرائيل همکاري کند.

 بنيامين نتانياهو ديروز همچنين اعلام کرده بود سلاحهاي شيميايي سوريه تهديدي براي کل منطقه  است.

بنيامين نتانياهو مدعي شده بود اسرائيل مسئله سلاحهاي شيميايي  سوريه را با دقت پيگيري مي کند و در اين ارتباط با رهبران کشورهاي مختلف از جمله آمريکا و روسيه گفتگو کرده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.