سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش ميزان خريد سلاح در ايالت کاليفرنياي آمريکا

ميزان خريد سلاح در ايالت کاليفرنياي آمريکا افزايش يافته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه آر تي بي اف ؛ پس از حادثه کشتار مدرسه نيوتان در چهاردهم دسامبر سال 2012 ، ميزان فروش سلاح هاي گرم در ايالت کاليفرنيا آمريکا افزايش يافته است. 

در يکي از فروشگاههاي سلاح هاي گرم در حوالي لس آنجلس ميزان فروش در يک ماه بيست درصد افزايش يافته است. مردم آمريکا نگرانند با اعمال قوانين جديد در مورد فروش سلاح، خريد سلاح هاي گرم بسيار دشوار شود. هم اکنون در کاليفرنيا به طور رسمي هشت هزار قبضه سلاح گرم وجود دارد که در مقايسه با سال گذشته سي و شش درصد بيشتر است. 

فرمانده پليس لس آنجلس مي گويد آنچه مرا نگران مي کند اين است که اين سلاح ها به دست افراد خلافکار بيفتد. اين افراد مي توانند از اين سلاح ها در خيابان ها و بر ضد افراد من استفاده کنند.

استاد حقوق آمريکايي مي گويد قتل با اين سلاح هاي سبک در آمريکا بسيار آسان است. ما به نقطه اي رسيده ايم که هر جنايتکار و يا هر نوجوان چهارده پانزده ساله اي مي تواند به راحتي سلاح بخرد. ما بايد سلاح را از جامعه خود خارج کنيم. هم اکنون دويست ميليون قبضه سلاح در ميان مردم در سراسر آمريکا وجود دارد که سالانه جان سي هزار نفر را مي گيرد و بيش از صد هزار زخمي برجاي مي گذارد.
برچسب ها: سلاح ، کالیفرنیا ، خرید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.