سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي استعفاي ميرزماني از سمت مديركلي دفتر موسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي:

جانشين من نامشخص است/ همچنان به عنوان موسيقي دان در جامعه هنري فعاليت مي كنم

سيد محمد ميرزماني پس از استعفاي خود از سمت مديركل دفتر موسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از كسي كه جايگزين وي خواهد شد اظهار بي اطلاعي كرد.

سيد محمد ميرزماني مديركل سابق دفتر موسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران گفت: من پيشتر بيماري ديابت داشتم كه اين بيماري در اين اواخر در كنترل خارج شده و در حال صدمه زدن به چشم است.
وي ادامه داد: به دليل همين بيماري استعفاي خود را از سمت مديركلي دفتر موسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام كردم و اطلاع ندارم پس از من چه كسي اين سمت را به عهده خواهد گرفت.
ميرزماني اظهار  داشت: پس از استعفا از اين سمت همچنان به عنوان موسيقي  دان در جامعه هنري كشورمان فعاليت مي كنم و به احتمال زياد به دليل اينكه كارمند رسمي سازمان صدا و سيما هستم براي انجام وظيفه به دانشكده صدا و سيما باز مي‌گردم زيرا پيش از اينكه به سمت مديركلي دفتر موسيقي منسوب شوم مسئول بخش موسيقي دانشكده صدا و سيما بودم.
وي تصريح كرد: متاسفم كه نتوانستم در مدت مسئوليت خود براي جامعه موسيقي كشور كاري انجام دهم.
وي خاطرنشان كرد: اگر در وضعيت جسماني خود بهبودي را احساس كنم فردا 19 دي در نشست خبري بيست و هشتمين جشنواره بين الملي موسيقي فجر شركت مي‌كنم./ي2

برچسب ها: میرزمانی ، استعفا ، موسیقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.