سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح اکثر واحدهاي مسکن مهر پرديس تا پايان شهريور 92/ثبت نام همچنان ادامه دارد

اکثر واحدهاي مسکن مهر پرديس تا شهر يور ماه 92 به بهره برداري مي رسند و مابقي واحدها نيز با حمايت صد در صدي دولت بعدي افتتاح مي شود .

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مهدي هدايت مدير عامل شهر جديد پرديس، با اشاره به اينکه در سال 89 و 90 ساخت 13 هزار واحد مسکن مهر را در پرديس آغاز کرديم، گفت: 4 هزار واحد مسکن مهر از اين تعداد در اسفندماه سال گذشته با حضور رئيس جمهور افتتاح شد.

 
وي در ادامه افزود: همزمان با افتتاح اين 4 هزار واحد در سال گذشته رئيس جمهور دستور ساخت 80 هزار واحد مسکن مهر را در پرديس صادر کرد.

 
وي گفت: ساخت 80 هزار واحد مسکن مهر تا پايان شهريور ماه سال 92 همزمان با تأمين آب و برق افتتاح مي شود.

 
* افتتاح 9 هزار واحد مسکن مهر در پرديس تا پايان سال

 
هدايت در ادامه توضيح داد: طراحي و ساخت 80 هزار واحد مسکن مهر در پرديس در 3 پروژه دره بهشت، انبوه سازان و دره آرا آغاز شد.

 
مديرعامل شهر جديد پرديس در ادامه اظهار داشت: در صورتي که تمامي زيرساخت ها از جمله آب، برق و گاز توسط دستگاه هاي خدمات رسان تأمين شود، مابقي 13 هزار واحد مسکن مهري که در سال گذشته آغاز شده بود، اواخر امسال به بهره برداري مي رسد.

 
وي با اشاره به اينکه وزير راه و شهرسازي ساخت واحداث تمامي امکانات روبنايي را صادر کرده است ،گفت: مساجد، مدارس و درمانگاه ها را همزمان با تحويل تمامي واحدهاي مسکن مهر به بهره برداري مي رسانيم.

 
هدايت با بيان اينکه افزايش قيمت مسکن مهر طبق دستور وزير راه و شهرسازي صورت گرفته است، گفت: افزايش قيمت مسکن مهر به دليل رشد قيمت مصالح ساختماني بوده است و این افزايش قيمت نقش موثري در تسريع ساخت واحدهاي مسکن مهر توسط پيمانکاران دارد.

 
وي گفت : تمامي تسهيلات ساخت مسکن مهر توسط دولت ارايه شده و همزمان با آورده متقاضيان و تأمين تمامي امکانات زيرساختي و روبنايي تمامي واحدهاي مسکن مهر در پرديس تا پايان دولت دهم افتتاح مي شود .
 
هدايت با اشاره به اينکه موضوع کيفيت ساخت واحدهاي مسکن مهر را در پرديس به دقت رعايت کرده ايم افزود: تمامي موارد در آئين نامه هاي نظام مهندسي و مبحث 19 را در ساخت اين واحدها به کار گرفته ايم.

 
مديرعامل شهر جديد پرديس در ادامه يادآور شد: سعي خواهيم کرد ساخت اين واحدها را در دولت دهم به پايان برسانيم تا نياز جدي به حمايت دولت بعدي در ساخت واحدهاي مسکن مهر نباشد.

 
* مترو تهران- پرديس به زودي آغاز مي شود

 
وي در خصوص مشکل حمل و نقل متقاضيان از پرديس به تهران گفت: وزير راه و شهرسازي مجوز ساخت متروي تهران- پرديس را صادر کرده و در حال رايزني و تهيه مقدمات کار هستيم.

 
هدايت در ادامه افزود: نقشه هاي ساخت اين مترو از فاز دوم توسط قرارگاه خاتم در حال تهيه است که اميدواريم تا ماه آينده مقدمات ساخت مترو آغاز شود.

 
وي در ادامه تصريح کرد:‌ 120 هزار نفر در پروژه مسکن مهر تاکنون ثبت نام کرده اند که شرايط 70 هزار نفر تائيد و 42 هزار نفر از آنها نيز آورده اوليه را پرداخت کرده اند.

 
مديرعامل شهر جديد پرديس در ادامه يادآور شد: در صورتي که مابقي 13 هزار واحد مسکن مهري که در سال گذشته ساخت آنها آغاز شده امکانات زير ساختي آنها تأمين نشود افتتاح‌ آنها به ارديبهشت ماه موکول مي شود.

 
هدايت با اشاره به اينکه بسياري از متقاضيان در دوره هاي گذشته ثبت نام مسکن مهر خود را در دفاتر پستي استان تهران انجام داده اند گفت: در صورتي که پيامکي منوط به تائيد شرايطشان به آنها ارسال نشده است بايد هرچه سريعتر به دفاتر کارگذاري شرکت عمران پرديس در شهر جديد پرديس مراجعه کنند.

 
هدايت در ادامه افزود: تاکنون ظرفيت مسکن مهر پرديس تکميل نشده و متقاضيان مي توانند به کارگذاري شرکت عمران پرديس براي ثبت نام مراجعه کنند.

 
* امکان انتقال ثبت نام مسکن مهر پرند به پرديس وجود ندارد

 
وي با اشاره به اينکه امکان انتقال سند از شهر پرند به پرديس و يا بالعکس وجود ندارد ، افزود: در صورتي که متقاضيان در پرند يا ساير شهرهاي جديد کشور ثبت نام کرده و انصراف داده باشند امکان ثبت نام مجدد در پرديس وجود ندارد.
 
مديرعامل شهر جديد پرديس در ادامه تصريح کرد: شهر جديد پرديس تنها شهري است که هيچ بدهي به پيمانکاران خود ندارد و تمامي مطالبات پيمانکاران سر موعد مقرر پرداخت شده است./عب
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.