سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای اولین بار در تهران؛

ارائه شناسنامه به ایستگاه های حمل و نقل در منطقه 6

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 6 از اجرای عملیات نصب برچسب های کد شناسایی ایستگاه های حمل و نقل عمومی در منطقه 6 خبر داد.

اسدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: اجرای طرح هوشمندسازی ایستگاه های اتوبوس نیاز به انجام مراحلی از جمله اطلاع رسانی به شهروندان، مجهز شدن اتوبوس ها به سیستم GPS‌ و شناسنامه دار شدن ایستگاه های اتوبوس است.

وی در ادامه با اشاره به آماده سازی اجریا مرحله اول این طرح تصریح کرد: تجهیز اتوبوس های شرکت اتوبوسرانی به سیستم GPS از کارهایی است که در مرحله اول آماده سازی این طرح در سطح منطقه آغاز و در حال اجراست.

اسدی در ادامه با اشاره به انجام این طرح برای اولین بار در بین مناطق تهران اظهار داشت: در مرحله دوم این طرح ایستگاه های اتوبوس شناسنامه دار خواهند شد که این کار با نصب برچسب های کد شناسایی در همه ایستگاه های اتوبوس اجرا شد و به اتمام رسیده است.

وی تاکید کرد: با اجرای طرح هوشمند سازی سیستم اتوبوسرانی شهروندان برای رفت و آمدهای درون شهری معطل نخواهد شد و زمان ورود و خروج اتوبوس ها از مبدا تا مقصد مشخص و به مردم در ایستگاه ها اعلام خواهد شد.

اسدی خاطر نشان کرد: اجرای طرح هوشمندسازی و انجام مراحل نهایی آن نیاز به زیر ساخت سازی دارد که در حال حاضر انجام این عملیات در دستور کار منطقه قرار دارد./ف

برچسب ها: هوشمند ، تهران ، اتوبوس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.