سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام اکرمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مروجين اجرايي کردن فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها آگاهانه رفتار نمي‌کنند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اجرايي شدن یا نشدن مرحله دوم هدفمند کردن یارانه‌ها در ایجاد ناآرامي در کشور میان طیف‌های مختلف مردم و مسئولين هیچگونه تاثیری نخواهد داشت.

 حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اصرار برخی از جریان‌های سیاسی در راستای اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: متاسفانه علی‌رغم تدابیر اتخاذ شده از سوی مجلس برای اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها با یک شیب ملایم این موضوع از سوی دولت هیچگاه عملیاتی نشد و شاهد بودیم که با اجرایی شدن اين قانون بخش تولید آسیب‌های بسیاری را متحمل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه دولت نتوانسته است در اجرای فاز اول یارانه‌ها عملکرد خوبی را ارائه کند، مجلس اجرایی کردن فاز دوم این قانون را به تاخیر انداخت که در شرایط فعلی اتخاذ اين تصميم بهترين راهکار براي پيشبرد اهداف کلان کشور است.

حجت الاسلام اکرمی تصریح کرد: جریانات سياسي که اصرار دارند فاز دوم هدفمندکردن یارانه‌ها بايد اجرا شود و عدم اجرايي نشدن اين موضوع را سبب برهم خوردن نظم جامعه مي‌داند بايد بدانند که آگاهانه رفتار نمی‌کند و تنها براساس یکسری گرایشات سیاسی مسير خود را ادامه مي‌دهند.

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: اجرايي شدن یا نشدن مرحله دوم هدفمند کردن یارانه‌ها در ایجاد ناآرامي در کشور میان طیف‌های مختلف مردم و مسئولين هیچگونه تاثیری نخواهد داشت.

گفتني است پيش از اين برخي از طيف‌هاي سياسي از فتنه جديدي خبر داده بودند که در صورت اجرايي نشدن فاز دوم هدفمند کردن يارانه‌ها به وقوع خواهد پيوست.

انتهاي پيام/ 
برچسب ها: اکرمی ، یارانه ، فتنه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.