سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت فرهنگ سازی مناسب برای استفاده از سازه های فلزی با کیفیت

عضو انجمن تولیدکنندگان سازه های فولادی با بیان اینکه برخی افراد برای کاهش هزینه ساخت وساز از سازه های بی کیفیت استفاده می کنند گفت:در این بخش باید فرهنگ سازی مناسبی انجام پذیرد.

اسداله باقرزاده در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، با بیان این مطلب افزود: هم اکنون سرمایه گذاری های زیادی در بخش ساخت و ساز صورت می گیرد اما توجه کافی به استفاده از سازه های کیفی و مقاوم در برابر زلزله وجود ندارد و برخی پیمانکاران به دلیل کاهش هزینه ، از اسکلت های فلزی بیکیفیت و ارزان استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه آمار دقیقی از میزان استفاده از سازه های بیکیفیت در ساختمان ها وجود ندارد ، ادامه داد:استفاده از سازه باکیفیت در ساخت و سازها، امنیت جانی و روانی را برای مردم به همراه دارد.

باقرزاده تصریح کرد:هم اکنون ظرفیت خوبی در تولید سازه های فلزی در کشور وجود دارد و باید فرهنگ سازی مناسبی در جهت بهره گیری از این سازه های مقاوم صورت گیرد.

عضو انجمن تولیدکنندگان سازه های فولادی اظهار داشت:در شرایط فعلی این فرهنگ در بخش ساخت و ساز به وجود آمده که از اسکلت های ارزان قیمت استفاده شود اما هزینه هنگفتی صرف بخش نما و ظاهر ساختمان شود.

وی خاطرنشان کرد:ورود افراد متخصص و کارشناس به بخش ساخت و ساز و بهره گیری از سازه های باکیفیت و مقاوم از اهداف انجمن است که امنیت جانی و مالی افراد را در زمان وقوع حوادث طبیعی تامین خواهد کرد./عب
برچسب ها: سازه فلزی ، تولید ، اسکلت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.