سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غفوري‌فرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آنچه عسگراولادي گفت موضع "موتلفه" نيست/ راه توبه باز است حتي براي سران فتنه

عضو شوراي مرکزي "حزب موتلفه اسلامي" با بيان اينکه موضع‌گيري اخير "حبيب‌الله عسگراولادي" درباره سران "فتنه 88" مربوط به حزب موتلفه نيست، گفت: من نيز دراين باره با عسگراولادي هم عقيده هستم و راه براي توبه هم باز است.

"حسن غفوري فرد" عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اظهارنظر "حبيب‌الله عسگراولادي" درباره  "فتنه‌گر نبودن موسوی و کروبی"  گفت: عسگراولادي معتقد است سران اصلي فتنه "آمريکا و انگليس" و ساير دشمنان خارجي جمهوري اسلامي هستند و عده‌اي در داخل بازي خورده‌اند؛‌ بحث اصلي آقاي عسگراولادي اين است.

عفوري‌فرد با اعلام اينکه من نيز در اين باره با عسگراولادي هم عقيده هستم، گفت: عسگراولادي به عنوان شخصيت سياسي معتمد امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري نظر خودشان در درباره سران فتنه را اعلام کرده‌اند و اين مواضع،‌ مواضع موتلفه اسلامي نيست.

وي تاکيد کرد: "حزب موتلفه اسلامي" هنوز در اين مورد موضع‌گيري نکرده است و در صورت موضع‌گيري، دبيرکل حزب آن را اعلام خواهد کرد.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي در پاسخ به اين سوال که آيا "سران فتنه" واقعا "بازي خورده اند؟!" عنوان کرد: بله؛ توطئه‌هاي آمريکا و انگليس عليه جمهوري اسلامي ايران به حدي است که بزرگترين افراد هم ممکن است در نتيجه آن دچار اشتباه شوند.

وي با بيان اينکه به نظر مي‌رسد عده‌اي از فتنه‌گران داخلي متوجه اشتباهشان شده‌اند، اظهار داشت: درباره بازگشت سران فتنه 88 به داخل نظام از جمله "موسوي" و "کروبي"، در درجه اول مقام معظم رهبري و سپس "قوه قضائيه" تصميم مي‌گيرد؛ اگر آنها تشخيص دهند اين افراد بازي خورده و جدا پشيمان هستند، در نظام جمهوري اسلامي براي همه امکان بازگشت وجود دارد.

غفوري‌فرد ضمن اشاره به اينکه خطبه 29 خرداد سال 1388 رهبرانقلاب فرصت خوبي براي بازگشت فتنه‌گران به نظام بود، گفت: با توجه به تعاليم قرآني و آموزه‌هاي مذهبي شيعه مثل حادثه عاشورا که حر رياحي در آخرين لحظات به لشگر امام حسين(ع) بازگشت، در اين برهه زماني نيز راه براي توبه همه باز است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.