سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رامبد جوان:

برنامه ريزي براي جشنواره ها باعث افزايش كيفي و كمي آن است

براي برگزاري جشنواره نماز و نيايش بايد برنامه ريزي بلند مدت داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رامبد جوان كارگردان و بازيگر سينما در گفت و گو با ستاد خبري جشنواره ملي نماز و نيايش در باره برگزاري و ميزان تاثر گذاري جشنواره گفت : برگزاري هر جشنواره اي باعث ايجاد انگيزه در بين فيلم سازان ، رسانه اي شدن موضوع جشنواره و جلب توجه مخاطبان سينما مي شود و همه اين عوامل مي تواند به پويايي موضوع مورد نظر جشنواره بيانجامد .
بازيگر " پسر آدم دختر حوا " با اشاره به موضع ارزشمند جشنواره تاكيد كرد : توجه به مضامين نيايشي در قالب فيلم مي تواند براي مخاطبان به خصوص جوانان به عنوان يك عامل مهم انگزيشي در جهت بازنگري مجدد به مقوله نماز و نيايش حائز اهميت باشد .
كارگردان " ورورد آقايان ممنوع " با اشاره به تبين وهدف گذاري سياست هاي برگزاري جشنواره افزود : موقعي كه مسئولان براي برگزاري جشنواره براي يك دوره بلند مدت سياست گذاري هدفمند انجام بدهند مي توانيم به افزايش رشد كمي و كيفي هردوره جشنواره نسب به دوره قبليش خوشبين باشيم . جشنواره هايي كه به موضاعات متعالي و ارزشمندي اعتقادي مي پردازند  بايد در سياست گذاري و اهدافشان بتوانند اين مفاهيم عاليه در قالب توليد فيلم هاي خوب و يا فيلم نامه هاي با تحقيق و پژوهش شده را به منصه ظهور در بياورند.
پنجمين جشنواره ملي نماز و نيايش به روايت دوربين توسط انجمن سينماي جوانان ايران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم از 2 تا 5 بهمن ماه در قم و  همزمان سي مركز استان كشور برگزار مي شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.