مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی برگ زرینی از حماسه بزرگ ملت ایران در تاریخ به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بوده و دهه فجرنمادی از برترین الگوهای عملی وحدت و انسجام ملی است

حجت الاسلام محمد باقر كریمی در گفت و گو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران افزود: با برگزاری هرچه با شكوهتر مراسم سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر اوج عظمت و اقتدار و وفاداری ملت ایران به آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می كشیم.

وی اضافه كرد: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر امسال بیش از 50 برنامه فرهنگی و هنری در شهرهای استان برگزار می شود.

كریمی اظهار كرد: هشتمین جشنواره كاریكاتور، اجرای عمومی چندین نمایش ، جنگ شادی و كنسرت موسیقی شب شعر و موسیقی، نمایشگاه كتاب، جشنواره های مختلف ، مسابقه مقاله نویسی و نمایشگاه عكس انقلاب از مله این برنامه های می باشد.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه عكس فجر انقلاب، خوشنویسی و كس و پوستر، جشنواره خوشنویسی رسول آسمانی، اجرای نمایش خیابانی، جشنواره تئاتر كودك و نوجوان از دیگر برنامه های فرهنگی و هنری در ایام دهه فجر امسال است كه درشهرهای استان برگزارمی شود.

مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: اولین جشنواره نماز و نیایش، مسابقات كتابخوانی، دومین جشنواره شعر فجر از برنامه های دیگر این اداره است كه در شهرستان شاهین دژ برگزار شود.

وی برگزاری اولین جشنواره هنرهای تجسمی ویژه بانوان، جشنواره فرهنگی و هنری فجر انقلاب(اعم از همایش ادبی و نمایش) و برگزاری نمایشگاه توانمندی های هنری هنرمندان شهرستان ها در كلیه رشته ها (تجسمی، هنرهای دستی، عكس) از برنامه های مصوب شهرستان سلماس عنوان كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.