سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید 30 تن زباله در شهر پرند

کنعانی معاونت خدمات شهری شهرداری پرند گفت: عدم توجه به نحوه بازیافت زباله، شهر پرند را با مشکلات بزرگی روبرو خواهد کرد.

کنعانی معاون خدمات شهری شهرداری پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اگر چه شهرداری امور مربوط به خدمات شهری و فضای سبز را به صورت کامل از شرکت عمران تحویل نگرفته ولی در خصوص این حوزه مطالعه و کارشناسی انجام داده است.

وی مشکل پیش روی این شهر را نحوه ی دفن زباله مطرح کرد و ادامه داد: تولید زباله در پرند 30 تن در روز است ولی با توجه به پیش بینی جمعیتی در آینده، در صورت عدم برنامه و طرحی دقیق با مشکلات بزرگ روبرو خواهد شد.

وی تصریح کرد: استاندارد محل تولید زباله و دفع آن 15 کیلومتر است که این فاصله در پرند کمتر از 1500 متر است.

کنعانی مدیریت پسماند در شهر پرند را یکی از طرح های دراز مدت در این حوزه معرفی کرد و ادامه داد: برنامه ی پیش روی شهرداری پرند، خریداری و قرار دادن دستگاه کمپوست 50 تنی در زمین یک هکتاری است که در صورت تایید و حمایت استانداری و کار گروه مدیریت پسماند استان تهران مشکل دفن زباله در کوتاه مدت حل خواهد شد.

وی ضمن اشاره به مشارکت مردم در اعلام آبگرفتگی معابر اظهار داشت: با توجه به شروع فصل سرما، یک مورد آبگرفتگی انهار و معابر در شهر وجود نداشته است.

کنعانی گام اول برای تفکیک زباله از مبدا را در اختیار گذاشتن وسایل لازم این امر به مردم دانست و تصریح کرد: برای طرح اولیه تفکیک زباله از مبدا، تقاضای خرید 200 مخزن زباله برای فازهای 0، 1، 2 شده است.

وی در پایان با اشاره به مشکل و دغدغه ی مردم در زمینه حمل و نقل خاطر نشان کرد: يکی از اولویت های شهرداری تأسیس سازمان حمل و نقل عمومی در شهر پرند است که با تأیید و حمایت مسئولان استانی به زودی تأسیس خواهد شد./ز

برچسب ها: پرند ، پسماند ، کمپست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.