شهردار ناحیه 4،شهرداری منطقه 7 از کاشت گل های فصلی و درخت توت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،مهدی خاکسار اظهار داشت: اداره فضای سبز ناحیه 4 به منظور داشتن شهری زیبا درخت توت در خیابان بهشتی،مطهری-سهروردی شمالی کاشت.
وی افزود: همچنین در جهت برطرف کردن علف های هرز باغچه ای و بهبود وضعیت محیط زیست گیاهان،در خیابان های ابن یمین،قندی،هویزه،سیبویه و پارک افرا به پاکسازی علف ها اقدام کرد و 5 گلدان کاسیس پاریس که بسیار جلوه گر است،کاشت.
همچنین رامین عدالتخواه شهردار ناحیه یک گفت: اداره امور شهری و محیط زیست به لایروبی انهار در خابان مدنی به متراژ هزار و 500 متر و پاکسازی و رفت و روب معابر و پاکسازی پوستر و برچسب و جمع آوری بنرهای تاریخ گذشته در این خیابان اقدام کرد.
*ناحیه 5 خالی از هرگونه جانور موذی
و همچنین علی حیدری شهردار ناحیه 5 گفت: اداره محیط زیست اقدام به شناسایی و طعمه گذاری خیابان های دبستان و گوهری کرد و 10 مورد منفذ فعال را شناسایی و طعه گذاری می کرد و نسبت به انسداد یک مورد منفذ غیر فعال در خیابان دبستان اقدام کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد:در محله حشمتیه 100 خانوار تحت آموزش های تفکیک زباله از مبدا گرفتند و به منظور جداسازی زباله های خشک و تر کیسه های مخصوص پسماند خشک توزیع شد./ف
برچسب ها: کامیس ، شهردار ، درخت توت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار