سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرکره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دانشجويان علوم و تحقيقات با آيت‌الله گرکاني ديدار کردند

مسئول بسیج دانشگاه آزاد علوم تحقیقات گفت: صبح امروز دانشجويان واحد علوم و تحقيقات با آيت‌الله گرکاني ديدار و گفت‌وگو کردند.

محمدحسن پرکره در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با دیدار شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات با آیت‌الله محسن گرکانی اظهار داشت: نشست مذکور با رئیس دیوان عالی کشور صبح امروز به مدت  یک ساعت و نیم به طول انجامید و در این نشست، مسائل مختلفی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

این فعال دانشجویی با بيان اينکه مسائلي همچون اصرار محمود احمدی‌نژاد براي بازدید از زندان اوین و درخواست ماده 18 از سوی علي‌اكبر جوانفکر به رئیس دیوان عالی کشور،  درحالی است که اين ماده قانوني را باید رئیس قوه قضاییه دستور دهد، از جمله مواردي بود که از سوي دانشجويان مطرح شد و در خصوص آن شفاف‌سازي‌هاي لازم صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه عده‌ای در آستانه انتخابات قصد مخدوش کردن چهره آیت‌الله جنتی و شوراي نگهبان را دارند، در اين ديدار برخورد قاطع دستگاه قضا با اين افراد را خواستار شديم.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: همچنين رئیس دیوان عالی کشور درباره انتظارات دستگاه قضا از دانشجویان مسائلي را عنوان کرد.

پرکره خاطرنشان کرد: نحوه عملكرد قوه قضاییه در انتخابات ریاست‌جمهوری از جمله مواردي بود که در ديدار دانشجويان با آيت‌الله گرکاني به بحث و گفتگو گذاشته شد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.