سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار کارشناسان درباره رکود صنايع کوچک در آمريکا

يکي از کارشناسان متخصص در امور صنايع کوچک در آمريکا درباره تاثير گرفتار شدن در پرتگاه مالي بر صنايع کوچک اين کشور هشدار داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛  درو گرينبلت که  چندي پيش   به همراه شماري از صاحبان صنايع کوچک با رئيس جمهور آمريکا ديدار کرده بود؛ گفت به نظر مي رسد   رئيس جمهور و کنگره در حال حاضر به شکلي که بايد، در خدمت مردم آمريکا نيستند. ما نياز با احتراز فوري از پرتگاه مالي داريم زيرا بي اطميناني، آسيب زيادي به اقتصاد کشور ما مي زند.

وي افزود ما نياز به طرحي بسيار جدي براي ساختار بندي دوباره بودجه خود داريم تا اينگونه، به صورت مداوم با بي اطميناني هاي اقتصادي روبرو نباشيم. در حال حاضر شرکت هاي آمريکايي با ديگر رقباي خود در سراسر دنيا بيست درصد اختلاف قيمت دارند. از اين رو مي بينيم که بايد نظام اقتصادي رقابتي تري داشته باشيم تا بتوانيم افزايش رشد داشته باشيم. اگر ماليات ها را براي شغل آفرينان و صاحبان کارخانه ها بيشتر کنيم، اتفاقي که روي ميدهد کاهش رقابت پذيري و افزايش اين فاصله از بيست درصد موجود است.

وي تصريح کرد بسيار مهم است که واشتنگن بلافاصله شروع به اقداماتي کند تا پرتگاه مالي به تاريخ بپيوندد و به جاي آن  به بررسي مسائلي  بپردازد که باعث افزايش رشد اقتصادي مي شود.وي ادامه داد از ديگر سو شاهد کاهش سفارش ها در ارتش آمريکا هستيم و بسياري از مشتري ها، با توجه به نگراني هاي موجود سفارش هاي خود را متوقف کرده اند و اين امر بر اقتصاد کشور تاثيري عمده مي گذارد زيرا بر اساس پيش بيني هايي که در حال حاضر صورت مي گيرد، صاحبان صنايع بودجه هاي خود را تنظيم مي کنند و با روند فعلي، تصميم به استخدام افراد کمتري مي گيرند. اين رقابت پذيري است که باعث رشد اقتصادي مي شود و با افزايش شمار استخدامي ها در بخش هاي مختلف، مي توان شاهد رشد اقتصادي و خروج از رکود بود.

گرينبلت تصريح کرد سياستمداران در واشنتگن در حال بازي با آتش هستند؛ اين بازي نيست زيرا مردم در حال خاضر تکليف خود را نمي دانند و نمي توانند براي سال آينده برنامه ريزي کنند. آنان بايد هم اکنون براي بودجه سال آينده خود برنامه ريزي کنند.
برچسب ها: آمریکا ، صنایع ، کارشناس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.