سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقلاي کنگره براي دور شدن آمريکا از پرتگاه مالي

شمارش معکوس براي رسيدن به پرتگاه مالي در آمريکا آغاز شده و اوباما کنگره را براي جلوگيري از ورود کشور به يک دوره رکود ديگر تحت فشار گذاشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني اي بي سي ؛ بحث ها در کنگره آمريکا ادامه دارد تا از افزايش ماليات ها براي خانواده هاي آمريکايي از اولين روز سال نوي ميلادي، ممانعت شود.

هم اکنون همه اين تغييرات به تصميم دو مقام کنگره يعني سناتور هري ريد دموکرات و ميچ مک کانل جمهوريخواه بستگي دارد. اين دو مقام کنگره تلاش کرده اند مانع از افزايش ماليات براي نود و هشت درصد خانواده هاي آمريکايي شوند، مزاياي بيکاري را براي دو ميليون آمريکايي که به زودي از اين مزايا محروم مي شوند، تمديد کنند و مانع از کاهش هزينه در بخش خدمات درماني مستمندان شوند. 

اوباما در اين خصوص روز جمعه با مسئولان کنگره ديدار کرد. اين اولين بار است که در شش هفته اخير نشستي فوق العاده در روز جمعه صورت مي گيرد. حتي اگر هري ريد و مک کانل هم به توافق برسند، تضميني نيست که اين تصميمات تا پايان سال به تصويب برسد.اگر تلاش ها در اينباره به نتيجه نرسد، ماليات بر درآمد براي خانواده ها سه هزار و چهارصد و چهل و شش دلار در سال افزايش مي يابد.
برچسب ها: اقتصاد ، پرتگاه ، مالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.