سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

26 تا 28 دی امسال برگزار می شود:

همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی

همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی 26 تا 28 دی ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران این همایش و نمایشگاه با هدف نهادینه كردن فرهنگ سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی برگزار می شود.

 همچنین ارائه آخرین تجهیزات، تكنولوژی، ماشین آلات و خدمات داخلی و خارجی در زمینه معدن و صنایع معدنی از محورهای برگزاری این همایش و نمایشگاه است.

 معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی ایران، هم اندیشی با مقامات، اساتید، دست اندركاران و اندیشمندان مرتبط با معدن و صنایع معدنیدر قالب تشكیل جلسات، مكاتبات و كارگاه های آموزشی از جمله اهداف برگزاری این همایش و نمایشگاه است.

 معرفی توانمندی های بخش خصوصی و سازمان های دولتی برای واگذاری پروژه های قابل سرمایه گذاری، معرفی منابع تامین مالی برای طرح ها و پروژه ها و شناسایی و معرفی توانمندی های معدنی ایران از دیگر اهداف برگزاری همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی است.

 بر اساس این گزارش در كنار این همایش و نمایشگاه، همایش برنامه ظوابط و معیارهای معدن و دستاوردهای آن 27 دی ماه برگزار می شود.

لازم به ذکر است همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی از 26 تا 28 دی ماه امسال در مصلی تهران برگزار خواهد شد./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.