سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعيد سعدي در خصوص عملكرد شوراي عالي سينما:

وعده هايي كه هيچ وقت سرانجام نداشت

شوراي عالي سينما از زمان تاسيس تاكنون هيچ يك از وعده هاي خود را عملي نكرده است.

سعيد سعدي، تهيه كننده سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص عملكرد فعاليت هاي شوراي عالي سينما گفت: شوراي عالي سينما آن طور كه بايد اطلاع رساني در حوزه فعاليت هاي خود انجام نداده است و اهالي سينما را نيز در جريان مسائل خود نگذاشتند.
 
وي ادامه داد: شوراي عالي سينما تاكنون هيچ گونه از وعده ها و مصوبات خود را اجرايي نكرده و تمام وعده هايشان در حد صرف بوده است.
 
سعدي ضمن اشاره به عملي نشدن وعده ها اظهار داشت: تا آن جايي كه در جريان هستيم اتفاق خاصي در خصوص انجام وعده ها و پيگيري ها نشنيدم و با وجود مشكلات بسيار در حوزه سينما هيچ گونه مباحثي از شوراي عالي به بحث و نتيجه گيري نرسيده است.
 
وي در خصوص حضور شوراي عالي سينما در عرصه هنر هفتم تاكيد كرد: با توجه به اين كه شوراي عالي سينما زير نظر رياست جمهوري فعاليت مي كند با تدبيرهاي درست و اجرايي كردن در چرخه سينما تحول و روند خوبي در زمينه توليد و زير ساخت هاي سينمايي خواهد داشت.
 
اين تهيه كننده در ادامه در خصوص فعاليت هنري خود و فيلم "سيزده" گفت: فيلم "سيزده" آخرين مراحل فيلم برداري خود را سپري مي كند و تا يك هفته ديگر به پايان مي رسد.
 
وي ادامه داد: تمام تلاش ما بر اين است كه فيلم "سيزده" را براي حضور در جشنواره فيلم فجر آماده كنيم و به همين منظور تدوين آن را نيز به طور همزمان انجام مي دهيم.
 
شايان ذكر است، فيلم "سيزده" به كارگرداني هومن سيدي و با بازي امير جعفري، آزاده صمدي و ريما رامين فر و ويشكا آسايش براي سي و يكمين جشنواره فيلم فجر آماده مي شود.
 
هومن سيدي پيش از اين فيلم تحسين شده آفريقا را ساخته است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.