سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قشقاوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مذاکرات برای آزادی ایرانیان ربوده‌شده در سوریه ادامه دارد

معاون کنسولی امور مجلس و ایرانیان وزارت خارجه گفت: مذاکرات برای آزادی ایرانیان ربوده‌‌شده در سوریه ادامه دارد اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

حسن قشقاوی معاون کنسولی امور مجلس و ایرانیان وزارت خارجه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت 48 ایرانی ربوده شده در سوریه گفت: برای آزادی زائران ایرانی ربوده شده در سوریه مذاکره‌ای صورت گرفته اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم، لذا قرار است در آینده مذاکرات دیگری نیز انجام شود.

وی تصریح کرد: ایران در مذاکره تجربه مطلوبی دارد، چرا که در گذشته با مذاکره و تعامل توانسته هموطنان‌مان را که در کشورهای دیگر دستگیر شده بودند را آزاد كنيم.

معاون کنسولی امور مجلس و ایرانیان وزارت خارجه درباره گرفتن غرامت جنگی از عراق توسط ایران اظهار داشت:‌ عراق کشور مسلمان و همسایه ماست، لذا شرایط واقعی در این کشور را به دقت رصد می‌کنیم چرا که باید با واقعیات روی زمین تصمیم‌گیری کرد.

قشقاوی در پایان خاطرنشان کرد: بارها اعلام کرده‌ایم که حقوق ایران در جای خود محفوظ است، ‌اما مهم آن است که در یک روند، شرایط و فرایند واقع‌بینانه‌ای این مسئله را پیگیری کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.