سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ليگ برتر واليبال

محمدرضا دامغاني: ارومي ها بمب انگيزه بودند / شرمنده مردم و استاندار شديم

در هفته چهاردهم مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاههاي كشور تيم آلومينيوم المهدي بندرعباس در خانه خود مقابل شهرداري اروميه با نتيجه سه بر يك مغلوب شد.

محمدرضا دامغاني، سرمربي تيم واليبال آلومينيوم المهدي بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه پيش از انجام اين بازي ما در طول تمرينات برخي مهره هاي كليدي و قدرتمند خود را از جمله رضا صفايي و داود مقبلي به دليل مصدوميت و ياشار شاهيني به خاطر راي كميته انضبطاي و افت شرايط روحي و رواني را در اختيار نداشتيم.

وي گفت: نبود مهره هاي اصلي در طول تمرينات باعث شد تا ما شب گذشته مقابل تيمي كه براي برد به بندرعباس آمده بود ضعيف عمل كنيم ديگر بازيكنان تيم هم در هفته چهارهم مسابقات ليگ برتر در حد و اندازه هاي خود ظاهر نشدند.

وي گفت: اروميه در اين ديدار يك روز بسيار خوب و خاص را تجربه كرد سعيد معروف با  پاس هاي استثنايي خود از تمامي بازيكنان در اجراي تاكتيك ها به خوبي كمك گرفت.

سرمربي تيم واليبال آلومينيوم المهدي بندرعباس در ادامه يادآور شد به نظر من پرانگيزه ترين تيمي كه تاكنون به بندرعباس آمده تيم شهرداري اروميه بود آنها به اين برد و سه امتياز بازي احتياج مبرمي داشتند.

وي تصريح كرد: برد و كسب امتياز كامل باعث شد تا جايگاه آنها در جدول رده بندي 2 پله صعود و از مكان هفتم به مكان پنجمي ارتقا پيدا كنند اين موضوع يكي از دلايلي است كه آنها دوباره خود را در ميان مدعيان راهيابي به پلي اف در نظر بگيرند.

وي گفت: شب گذشته براي نخستين بار استاندار خوزستان به سالن واليبال آمده بود و ما مي‌خواستيم مقابل وي نتيجه برد را كسب كنيم كه متاسفانه مقابل بمب انگيزه اروميه شكست خورده و شرمنده تماشاگران شديم./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.