سرمربي تيم ملي واليبال نوجوانان گفت: براي حضوري قدرتمندتر در مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا نياز به برقراري تعامل بيشتر با وزارت آموزش و پرورش داريم.

ايرج مظفري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر تمرينات آماده سازي تيم ملي واليبال نوجوانان طبق برنامه و به طور منظم دنبال مي شود.

خوشبختانه پتانسيل ملي پوشان و دعوت شدگان به اردوهاي تيم ملي بسيار عاليست و حضور حسين طاهرخاني به عنوان مربي ژيمناستيك قدرت انعطاف پذيري آنها را نيز تا حد مطلوبي بالا برده است.

وي يادآور شد: در حال حاضر يكي از نگراني هاي ما اعزام تيم ملي دانش آموزان به مسابقات جهاني واليبال دانش آموزي است كه خرداد سال آينده در فرانسه برگزار مي شود،‌است.

اين نگراني از آن جهت نيست كه چرا دانش آموزان ملي پوش به مسابقات جهاني مي روند، بلكه بايد بگويم با توجه به آنكه حدود 98 درصد اعضاي تيم ملي دانش آموزي را تركيب نوجوانان ملي پوش تشكيل مي دهند ما بايد آنها را حداقل به مدت يك ماه رها كرده تا با انجمن واليبال آموزش و پرورش در پيكارهاي جهاني فرانسه شركت كنند.

وي خاطر نشان كرد: حضور تيم ملي دانش آموزي در مسابقات جهاني باعث شده تا نوجوانان ملي پوش به مدت طولاني از دست ما خارج شوند، طبق برنامه آنها پس از بازگشت از فرانسه به طور مجدد بايد تمرينات با ما آغاز و دنبال كنند، به نظر من براي جلوگيري از ركود يك ماه ملي پوشان و كسب نتايج مطلوب در پيكارهاي قهرماني آسيا با از ميان اعضاي كادر فني تيم ملي نوجوانان چند نفر در كادر فني تيم دانش آموزان هم حضور داشته باشند تا ملي پوشان از نظر نوع تمرين و عملكرد دچار افت نشوند.

نيل به اين هدف منوط به ايجاد تعامل بيشتر فدراسيون واليبال و وزارت آموزش و پرورش خواهد بود در حال حاضر متأسفانه دانش و نوع عملكرد مربيان واليبالي هماهنگ و يكسان نيست.

سرمربي تيم ملي واليبال نوجوانان در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر در تمرينات توپي روي برنامه هاي جايگيري، توانايي در زدن ضرب دوم بدون اتكا به پاس هاي پاسور وليبرو يادگيري سرويس دوم و حركت سريع بازيكنان سرعتي در مسيري كه پاس زده مي شود است.

ايرج مظفري گفت:‌ در كادر فني تيم ملي واليبال نوجوانان را محمدرضا دامغاني، احمدلاهوتي، رحمت ا.. نوري و حسين وزيري به عنوان مربي، علي رضا سليمي به عنوان مربي بدنساز و حسين طاهرخاني مربي ژيمناستيك حضور دارند.

وي در خصوص حضور آناليز و در كادر فني تيم ملي واليبال نوجوانان اظهار داشت: به هيچ عنوان در شرايط كنوني اعتقادي به جذب آناليز ور ندارم در حال حاضر زماني است كه بازيكنان بايد بتوانند تكنيك هاي اصلي واليبال را به نحو احسن اجرا كنند، هر زماني كه بخواهيم از تيمهاي حريف اطلاعات فني كسب كنيم نسبت به انتخاب آناليز ورا اقدامات لازم را انجام خواهيم داد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار