سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بيانيه‌ جهاد دانشگاهي؛

حماسه 9 دي خون تازه‌‌اي را در رگ‌هاي مردم جاري ساخت

جهاد دانشگاهي طي بيانيه‌اي با اشاره به ماندگاري حماسه 9 دي در تاريخ انقلاب گفت: حماسه 9دي خون تازه‌‌اي را در رگ‌هاي مردم جاري ساخت

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جهاد دانشگاهی به مناسبت سالروز حماسه نهم دی‌ماه سال 88 بیانیه‌ای صادر کرد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

در تاریخ انقلاب اسلامی، مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند، هرگاه پای دفاع از اسلام عزیز، خط ولایت فقیه و کیان ملی پیش آید، با تمام وجود در مقابل هر هجمه‌ای خواهند ایستاد.

این مردم اثبات کرده‌اند، در راه حفظ آرمان‌ها و اعتقادات خویش که برآمده از اسلام ناب محمدی (ص) است، هرگز با کسی مصالحه و معامله نخواهند کرد و حاضرند تا جان خویش را برای این آرمان‌ها نثار کنند.

یکی از مهمترین جلوه‌های حضور حماسی مردم در حمایت از اسلام و انقلاب اسلامی، حماسه عظیم نهم دی‌ماه 1388 بود که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تاریخ ماندگار شد.

نهم دی‌ماه عرصه خروش ملتی مسلمان و مکتبی و دلبسته به تعالیم اهل بیت(ع)، برعلیه توطئه‌های نرم دشمنان انقلاب، فریب‌کاری و فتنه‌گری عوامل آنها در کشور بود و این حرکت خودجوش توانست همچون کوهی عظیم در مقابل سیل تهاجمات علیه انقلاب اسلامی بایستد.

به تعبیر دیگر نهم دی‌ماه خون تازه‌ای را در رگ‌های مردم جاری و انقلاب اسلامی را از گزند بسیاری از خطرات مصون کرد.

ما جهادگران جهاد دانشگاهی در سالروز این حماسه بزرگ با گرامیداشت یاد امام راحل(ره) و شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جهاد علمی با تأکید بر تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) اعلام می‌دارند، همواره رهرو و مطیع امر ولایت خواهند بود و همراه با سایر اقشار مردم در برنامه های بزرگداشت این حماسه شرکت می‌کنند و هرگز عهدی را که با امام راحل (ره) و شهدا در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بستند، فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حماسه ، نه دی ، تحکیم ، وحدت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.