سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام حبيبي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جريان اصولگرايي پايبند به مباني نظام، انقلاب و رهبري است

دبير کل جبهه ايستادگي اظهار داشت: اصولگرايي جرياني فراگير و وسيع است که تشکل‌هاي زيادي را در بر مي‌گيرد و پايبند به مباني نظام و انقلاب و رهبري است.

حجت الاسلام يدالله حبيبي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به ادعاي اصلاح‌طلبان  مبني بر اينکه اصولگرايان پايبند به مباني اصولگرايي نيستند، گفت: اصولگرايي جرياني فراگير و وسيع است که تشکل‌هاي زيادي را در بر مي‌گيرد و پايبند به مباني نظام و انقلاب و رهبري است.

وي با بيان اينکه تعداد محدودي در اصولگرايي وجود دارند که گفتمان‌شان با اصولگرايان متفاوت است ،اظهار داشت: عده‌اي تندرو در بدنه اصولگرايي وجود دارند که الزامات اصولگرايي را رعايت نمي‌کنند و کاملا هم اين افراد مشخص هستند؛اما اين بدين معنا نيست که اصولگرايان به بيراهه رفته‌اند.

دبير کل جبهه ايستادگي با اشاره به وحدت اصولگرايان گفت: اگر اصولگرايان دور هم جمع شوند و منشور خود را به طور مشترک تنظيم کنند حساب ديگر طيف‌هايي که تظاهر به اصولگرايي مي‌کنند روشن خواهد شد.

وي تکروي در اصولگرايي را مطرود دانست و گفت: تکروي‌ها در اصولگرايي نگران کننده است و اميدواريم همه گروه‌ها به يک اجماع واحد برسند.

دبير کل جبهه ايستادگي خاطرنشان کرد: بزرگترين راهکار براي جلوگيري از تکروي اين است که بزرگان اصولگرايي با محوريت جامعتين گرد هم آيند و شرايط کشور را از لحاظ داخلي و خارجي تحليل کنند و در نهايت براي انتخابات سال آينده به يک اجماع واحد براي معرفي کانديدا برسند.

گفتني است؛ اصلاح‌طلبان هر روز با عنوان جديدي سعي دارند تا اردوگاه اصولگرايان را زیر سوال ببرند و ما شاهد مطرح کردن انشقاق دروني اصولگرايان از سوي اين جريان هستيم.

انتهای پیام/

برچسب ها: واکنش ، اصولگرایان ، احزاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.