سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آئين توديع و تقدير از فاضل نظري و معارفه محمد سرشار بيان شد:

محسن مؤمني شريف: ما راضي به رفتن "نظري" نبوديم

با توجه به تواناييهاي مديريتي و اجرايي "فاضل نظري" در مقام رياست حوزه هنري استان تهران، راضي به رفتن وي نبوديم.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران حاضر در محل برگزاري آيين توديع و تقدير از فاضل نظري و معارفه محمد سرشار كه امروز در حوزه هنري برگزار شد؛ محسن مؤمني شريف، رئيس حوزه هنري با تأكيد بر اينكه "نظري" هيچ وقت از حوزه نمي رود و متعلق به حوزه است، گفت: حوزه خانه "نظري" است. 
وي افزود: بنابراين به كارگيري كلمه توديع بايد تصحيح شود و به تنهايي از واژه تقدير درباره "نظري" استفاده شود. 
رئيس حوزه هنري  با اشاره به اينكه ما در دنياي مسلماني از پدر و مادر مسلماني در چنين روزگاري به دنيا آمديم و از نعمت هاي بسيار خدا بهره مند شده ايم، بايد حق مسئوليت هايي را كه در ازاي زندگي در كشوري كه به نام ائمه اطهار (ع) منور شده، برعهده ما گذاشته شده را به درستي ادا كنيم؛ اظهار داشت: فرد بايد به جهت عهده داري مسئوليت هاي سنگين، شاكر خدا بوده و از خداوند استمداد توانايي در اداي حق مسئوليت خود را داشته باشد. 
مؤمني شريف تصريح كرد: "سرشار" در امر طراحي، سازماندهي و تدبير موفق است، البته "نظري" نيز وظايف خود را انصافاً خوب انجام داد. 
به گفته رئيس حوزه هنري اين حوزه مكاني براي تجمع جوانان متعهد و با سليقه شده و "نظري" موفق به حفظ جايگاه هنري خود در كنار فعاليت هاي اجرايي اش شد. 
وي معتقد به توان نظري در معرفي استعدادهاي جديد به حوزه فرهنگ و هنر كشور است. 
مؤمني شريف با اشاره به آنكه "نظري" بيش از 2 سال است كه مايل به  دوري از كارهاي اجرايي بوده، گفت: حتي يك بار  تا رفتن نيز جلو رفت اما ما جلوي رفتنش را گرفتيم و راضي به رفتنش نبوديم، اما  در نتيجه مباحثات مسئولان حوزه هنري با "نظري" موافق رفتن وي به شرط يافتن فردي توانا در امر مديريت و آشنا با فرهنگ و هنر شديم. 
وي افزود: پس از پيدا كردن "سرشار" كه از فرزندان حوزه بود و از كودكي به حوزه تعلق داشت و بارها از نظراتش در مواردي استفاده شده بود، موافقت رسمي خود با رفتن "نظري" را اعلام كرديم.
 رئيس حوزه هنري با اشاره به اينكه "سرشار" هم مانند "نظري" از دانشجويان دانشگاه امام صادقي (ع) بوده، اظهار داشت: همه دانشجويان دانشگاه امام صادقي (ع) از سطح هوش بالايي برخوردار هستند. 
به گفته مؤمني شريف يكي از شروط "سرشار" براي پذيرش سمت رياست حوزه هنري استان تهران، همكاري با "نظري" بود، اما نظري بايد برود، البته ساير مسئولان حوزه هنري با "سرشار" همكاري مي كنند.
 وي تصريح كرد: "سرشار" ادبيات كودك و نوجوان را شناخته و با صاحب نظران اين عرصه نيز مرتبط است. 
رئيس حوزه هنري معتقد است: "سرشار" در جاي ديگر هم تمرين مديريت كرده و "نظري" هم پذيرفته كه در حوزه باشد، وي زماني هم كه حكم مشاور را از من نداشت، مشاور من بوده و كارش هم مانند نامش نظري است./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.