سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوي فراکسيون بيداري اسلامي خبر داد

ديدار فراکسيون بيداري اسلامي با آيت الله مهدوي کني و ولايتي

سخنگوي فراکسيون بيداري اسلامي در مجلس گفت: فراکسيون بيداري اسلامي با ولايتي ديداري خواهد داشت چرا که ايشان مسئوليت‌هايي از جانب دفتر مقام معظم رهبري در ارتباط با چگونگي بيداري اسلامي در منطقه بر عهده دارد.

سيدعلي طاهري نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از ديدار فراکسيون بيداري اسلامي با آيت الله مهدوي کني و علي اکبر ولايتي خبر داد و گفت: فراکسيون بيداري اسلامي در جهت اهداف فراکسيون با ولايتي ديداري خواهد داشت چرا که ايشان مسئوليت‌هايي از جانب دفتر مقام معظم رهبري در ارتباط با چگونگي بيداري اسلامي در منطقه بر عهده دارد.

 
وي در ادامه تصريح کرد: براي تعامل بيشتر فراکسيون با دانشجويان و تاثيرگذاري اهداف اين گروه با آيت الله مهدوي کني که سمت رياست دانشگاه امام صادق را بر عهده دارند نيز ديداري خواهيم داشت چراكه اين دانشگاه چند سالي است گام‌هاي بلندي در جهت بيداري اسلامي برداشته است. 
 
سخنگوي فراکسيون بيداري اسلامي اظهار داشت: نامه‌نگاري‌ها براي ديدار با آيت الله مهدوي کني و ولايتي صورت گرفته و پس از هماهنگي اين ديدار در آينده‌اي نه چندان دور ترتيب داده خواهد شد.

 
طاهري در پايان از شوق فراکسيون بيداري اسلامي براي ديدار با مقام معظم رهبري خبر داد و خاطر نشان کرد: فراکسيون بيداري اسلامي از ديدار با مقام معظم رهبري و گام برداشتن در جهت منويات و مطالبات ايشان خرسند خواهند شد و همچنين افتخاري براي اين فراکسيون است.
 
انتهاي پيام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.