نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس با بيان اينكه انتخابات مجلس در حالي اتفاق افتاد كه آتش بار نظام سلطه به انواع تهديدها وتحريم ها عليه كشورمان گشوده شده بود گفت: انتخابات مجلس نهم فصل نويني را در همايش مدل سالاري ديني به جهانيان نشان داده است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، علیرضا سلیمی نماينده مردم محلات ودليجان در مجلس شوراي اسلامي در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۷ اسفند)خانه ملت در نطق میان دستور خود با بيان اينكه مردم انتخابات مجلس نهم فصل نويني را در همايش مدل گفت:این حضور در حال اتفاق افتاد که آتش‌بار نظام سلطه به انواع تهدیدها و تحریم‌ها علیه کشورمان آغاز شده بود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی  در ادامه افزود: مردم شریف ایران با تبعیت از رهبری سیلی محکمی به گوش  دشمنان نواختند و این انتخابات نشان داد مردم کشورمان درس‌های فروانی آموختند و می‌توانند با تلاش خود چالش‌های کشورهای غربی را از بین ببرند.

دبير كميسيون آموزش وتحقيقات در مجلس شوراي اسلامي  افزود: ملت ایران در انتخابات ۱۲ اسفند به وظیفه خود عمل کرد و حال ما باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا شیرینی این انتخابات به کام مردم تلخ نشود و یادمان نرود که پیروز واقعی این انتخابات ملت ایران بود که در سایه رهبری به این مرحله رسید و کسی حق ندارد این امتیاز را در سبد خود گذاشته و فضای به وجود آمده را غبارآلود کند.

 نماینده مردم در مجلس هشتم با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در رابطه با این که کاری نکنید که کلاهی که بر سر بازندگان سال ۸۸ رفت بر سر سایرین نیز برود، بیان کرد: باید این هشدار مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داد و از سخنان احساسی که آب بر آسیاب دشمن می‌ریزد پرهیز کنیم.

سلیمی در ادامه به لایحه بودجه سال ۹۱ اشاره کرد و گفت: لازم است نمایندگان محترم مجلس در کمیسیون‌ها با دقت به بررسی این مساله بپردازند و به تطبیق این بودجه با اسناد بالادستی بپردازند تا مواردی را که آسیب‌زا بوده و کشور را دچار روزمرگی می‌کند اصلاح شود.

عضو فراکسیون بیداری اسلامی یادآور شد: سال جهاد اقتصادی رو به پایان است و لازم است بررسی کنیم دولت و مجلس در رابطه با اهداف این سال چه اقداماتی را انجام داده‌اند و به چه نتایجی رسیده‌اند./س2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار