سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روستا آزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

بيداري فطرت جهانيان، رژيم صهيونيستي را به چالش مي‌کشد

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست‌ها علاقه‌مند به بیدار شدن فطرت جهانیان نیستند، زیرا در صورت تحقق اين موضوع، مردم دنیا زیر بار ظلم و ستم آن‌ها نمي‌روند.

رضا روستاآزاد، رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه  باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر این که در صورت انتخاب مجدد او، مساله هسته‌ای ایران مجددا به عنوان مساله اصلی مطرح خواهد بود، اظهار داشت: بحث‌ هسته‌ای، بهانه‌ای بیش نیست زیرا اسرائیل بیش از 200 کلاهک اتمی دارد و ایران حتی یک سلاح هسته‌ای نیز ندارد، لذا فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران، تنها به صورت كدي درآمده که دشمنان به بهانه آن، اهداف خود را دنبال کنند.
 
وی افزود: بحث اصلی، همان است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اساتید جهان اسلام مطرح فرمودند مبني بر اين که دنیای استکبار از اسلام ناب محمدی و انقلابی، هراسان است و کانون این بیداری و سازماندهی را جمهوری اسلامي ایران می‌داند. 

روستا آزاد تصریح کرد: این هراس، متعلق به حالا نیست، بلکه در 24 بهمن 1357 یعنی دو روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، موشه دایان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در ایران زلزله‌ای به راه افتاده كه پس‌لرزه‌های آن به زودی دنیا را فرا خواهد گرفت و این چیزی نیست جز نهضت بیداری اسلامی و بازگشت به خویشتن.
 
رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: صهیونیست‌ها علاقه‌مند نیستند تا فطرت جهانیان بیدار شود، زیرا در صورت تحقق اين موضوع، مردم دنیا زیر بار ظلم و ستم آن‌ها نمي‌روند.

وي خاطرنشان کرد: مقامات صهيونيست از ابتدای انقلاب اسلامی به دنبال مقابله با اين بيداري اسلامي بوده‌اند و هر کس هم به جای نتانیاهو بیاید، همین مسير را طي می‌کند.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: صهیونیست ، هسته ای ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.