سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب ديوار کوب تصاوير شهدا در محلات منطقه 21

نصب ديوار کوب تصوير 350 شهيد منطقه 21 که همزمان با برگزاري يادمان شهداي اين منطقه با حضور شهردار تهران رونمايي شده بود ، در سطح محلات اين منطقه انجام مي شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداري منطقه 21،مجيد نظام آبادي فرمانده حوزه بسيج شهداي منطقه با بيان اينکه هدف از اين کار گسترش فرهنگ ايثار و شهادت و در راستاي اهداف مديريت شهري در حفظ شأن و مقام شامخ شهيدان است،گفت:با اين اقدام خوب قابل تحسين شهرداري،کلانشهر تهران مترنم به عطر شهدا مي شود و همه ما شهدا و آرمان هايشان را بيشتر خواهيم شناخت و در جهت حفظ آنها گام بر ميداريم.

 وي افزود:همچنين جملاتي از وصيت نامه آن عزيزان گلگون کفن و جاودان که با خون خود کشور و ملت ايران را بيمه کردند زينت بخش اين ديوارکوب ها است تا همگان از شخصيت و افکار آن بزرگ مردان تاريخ کشور سرفراز ايران اسلامي آگاه شوند.

 فرمانده حوزه بسيج شهداي شهرداري منطقه 21 اظهار داشت:در سطح منطقه 350 شهيد وجود دارد که براي هر شهيد يک تصوير ديوار کوب تهيه شده است که هدف ما ترجيحا نصب اين ديوار کوب ها بر سر در خانه هاي آن عزيزان است،تا تمامي اهالي و شهروندان با شهداي منطقه خود آشنا شوند. وي در ادامه با بيان اينکه اين اقدام با همکاري امور ايثار گران و زيبا سازي شهرداري تهران انجام مي شود گفت:محوريت اين اقدام ارزشي در سطح شهر تهران با سازمان بسيج شهرداري تهران است که در مناطق اين وظيفه بر عهده حوزه بسيج آن منطقه قرار مي گيرد.

 نظام آبادي تصريح کرد:براي نصب و جا نمايي اين ديوار کوب هاي جديد در سطح مناطق، سازمان زيبا سازي آن منطقه نيز نظارت دارد تا اين اقدام شايسته در راستاي حفظ ارزش هاي شهدا به بهترين و زيبا ترين شکل ممکن به سرانجام برسد و زيبايي و شکوه خاصي به شهر بدهد و حرکتي در جهت زيبا سازي فضاي شهري نيز باشد.

 فرمانده حوزه بسيج شهداي شهرداري منطقه 21 در پايان يادآورشد:نصب و جانمايي اين ديوار کوب ها بايد تا ايام دهه مبارک فجر به اتمام برسد و در اين مسير همراهي و همکاري خانواده هاي شهيدان براي هرچه بهتر و سريعتر انجام شدن اين کار غير قابل چشم پوشي است و خانواده شهدا جهت دادن اطلاعات کامل و دقيق و عکس شهيدشان مي توانند به حوزه بسيج منطقه مراجعه کرده تا ديوارکوب ها با شناسنامه کامل از شهدا آماده و مهياي نصب در سطح محلات شود./ف
برچسب ها: دیوارکوب ، شهدا ، شهردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.