با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و سرد شدن هوا ، آسیب دیدگان اجتماعی اعم از معتادان، کارتن خواب ها و افراد بی خانمان در منطقه 21 ساماندهی می شوند.

 
 به گزارش گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، مهندس کاظم کمالی نسب ، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و افراد پر خطر در سطح جامعه توسط شهرداری تهران و دیگر سازمان های ذیربط انجام می شود و با توجه به رسیدن فصل سرما این اقدام با نظارت و حساسیت بیشتری دنبال می شود.
 
وی افزود:در همین رابطه گشت های نظارتی خاصی از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران برای جمع آوری و ساماندهی این افراد از سطح شهر تهران هماهنگ شده است که در سطح هر منطقه این گشت ها بصورت کشیک خصوصا در هنگام شب بصورت ویژه فعالیت می کنند که شهرداری های مناطق 22گانه شهر تهران نیز در این امر پشتیبان و همراه گشت های نظارتی هستند.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 در ادامه بیان کرد: پس از شناسایی و معرفی این افراد از سوی شهروندان به سامانه 137 شهرداری تهران،گشت های نظارتی وظیفه هماهنگی و ساماندهی را جهت اعزام آسیب دیدگان اجتماعی به گرمخانه های سطح شهر تهران دارند.
 
کمالی نسب همچنین در خصوص زنان ویژه و رها در سطح شهر تهران نیز اظهار داشت : منطقه 21 در یک دوره توانست با همکاری دیگر سازمان های مربوطه بحث جمع آوری و سالمسازی این زنان را دراین منطقه اجرا کند و در همین راستا مقرر شد به عنوان منطقه ای پایلوت در ارتباط با رسیدگی به امور زنان ویژه و پر خطر سطح شهر تهران کار را ادامه دهد.
 
وی در پایان افزود : در همین راستا منطقه 21 با کمک و مشارکت NGO ها کمپی را جهت اسکان و اجرای طرح سالمسازی زنان پرخطر و ویژه احداث کرده است که کار ساماندهی و رسیدگی و باز پروری این افراد در آنجا صورت می گیرد.  /ل
برچسب ها: ساماندهی ، آسیب ، اجتماعی ، سرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار