سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابومرزوق خبر داد

احتمال پايان آتش بس بين حماس و رژيم صهيونيستي

"موسي ابومرزوق" معاون رئيس دفتر سياسي جنبش حماس، از احتمال پايان آتش بس صورت گرفته بين حماس و رژيم صهيونيستي در صورت تداوم نقض آتش بس از سوي صهيونيست ها خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فلسطين پرس؛ "موسي ابومرزوق" با بيان اين مطلب در حاشيه کنفرانس حزب تواصل الاسلامي در موريتاني، افزود: طي هفته هاي اخير رژيم صهيونيستي چندين بار با نقض آتش بس صورت گرفته بين گروه هاي مقاومت و اين رژيم، به شکل عمومي مفاد آتش بس را نقض کرده و جنبش حماس تا زماني به اين آتش بس پايبند بوده که طرف صهيونيست آن را نقض نکند.

وي در ادامه با بيان اينکه احتمال پايان يافتن و فروپاشي آتش بس صورت گرفته بين جنبش حماس و رژيم صهيونيستي وجود دارد، اظهار داشت؛ رژيم صهيونيستي بايد به مفاد اين آتش بس همچون بازگشايي گذرگاه هاي مرزي، پايان دادن به مناطق پرواز ممنوع و بازگشايي نهرها براي صيد ماهي از سوي صيادان فلسطيني، اقدام کرده و موشک پراکني هاي خود را به پايان برسانند.

گفتني است؛ طي روزهاي اخير، نظاميان رژيم صهيونيستي در مرز غزه با تيراندازي هاي بي هدف چندين تن از ساکنان اين منطقه را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.