سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکنجه بحرینی‌ها در زندان‌های آل خلیفه ادامه دارد

سازمان‌های بین‌المللی از شکنجه بازداشت شدگان در زندان‌های بحرین خبر دادند و آمار بازداشت شدگان در این کشور را بیش از هشتصد نفر اعلام کردند.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، سازمان‌های بین‌المللی اعلام کردند: شمار بازداشت شدگان در زندان‌های رژیم آل خلیفه در بحرین از مرز هشتصد نفر گذشته است که در میان آنها 189 کودک و 200 زن وجود دارد.

بنا بر این گزارش، تظاهرات و اعتراضات در بحرین علیه بازداشت این افراد و درخواست آنها برای آزادی بازداشت شدگان و روشن شدن سرنوشت آنها همچنان ادامه دارد.

بازداشت این افراد هیچ علتی جز استفاده از حق آزادی بیان برای تجمع مسالمت آمیز  ندارد.

سازمان‌های حقوق بشری اعلام کردند: بسیاری از این افراد در بیمارستان سلمانیه و در حالی که برای مداوای جراحات ناشی از گلوله‌های پلیس بحرین در آنجا بستری شده بودند بازداشت شدند و از مکان دقیق بازداشت بسیاری از آنها اطلاع دقیقی در دست نیست و حتی کودکان بی گناه نیز از چنگال عناصر رژیم آل خلیفه جان سالم به در نبرده‌اند.

در همین حال عناصر رژیم بحرین همچنان به بازداشت زنان و رفتار اهانت آمیز با آنها ادامه می‌دهند و پس از بازداشت تحت شکنجه قرار می‌گیرند.

ازطرف دیگر بیش از پانصد و پنجاه زن نیز از کار اخراج شده‌اند.

مرکز حقوق بشر بحرین بسیاری از موارد شکنجه در زندان‌ها را ثبت و ضبط کرده است و سازمان دیده بان حقوق بشر نیز اعلام کرده است شوک الکتریکی از جمله شیوه‌های شکنجه در زندان‌های بحرین به شمار می‌رود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بحرین ، نقض ، حقوق ، بشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.