سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود سخنگوي وزارت امور خارجه ایران به ترکيه

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در صدر هیاتی رسانه‌ای وارد ترکیه شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ؛ رامین مهمانپرست گفت بنا بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده وزارت خارجه ترکیه ؛ در مدت حضورش درآنکارا با مقامات این کشور به منظور گسترش همکاری‌های رسانه‌ای و دیپلماسی عمومی دو کشور دیدار و گفت وگو می کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه با عمر چلیک معاون امور خارجی حزب حاکم عدالت و توسعه ، جمال الدین هاشمی رییس دیپلماسی عمومی نهاد نخست وزیری ، مرات کاراکایا مدیرکل اطلاعات و مطبوعات نهاد نخست وزیری ،احمد سور سخنگو و مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری ، سلجوق اونال سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه دیدار و گفت و گو می کند.

همچنین دیدار و گفت و گو با ناجی کورو معاون وزیر امور خارجه ، کمال اوزترک مدیرعامل خبرگزاری آناتولی ، عمر اونهان معاون منطقه‌ای وزارت امور خارجه و ابراهیم شاهین مدیرکل رادیو و تلویزیون ترکیه نیز از دیگر برنامه‌های سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در ترکیه خواهد بود.

مهمان پرست پس از ورود به استانبول بی‌درنگ عازم ارزروم شده و در نشستی مطبوعاتی با رسانه‌های این استان گفتگو کرده بود.قرار است در این سفر راه‌های گسترش همکاری‌های رسانه‌ای میان دو کشور و استفاده از تجربیات و تولیدات یکدیگر درحوزه دیپلماسی عمومی بررسی شود.
برچسب ها: ایران ، ترکیه ، سخنگو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.