سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیاست دوگانه جان کری در قبال رژیم صهیونیستی

جان کری نامزد تصدی وزارت خارجه آمریکا دوست و حامی تل‌اویو ولی با سیاست دولت برای توسعه شهرک سازی در اراضی فلسطین مخالف است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت ؛  مقامات مسئول از یهودیان مقیم امریکا از انتخاب جان کری به جای هیلاری کلینتون در مقام وزارت خارجه آمریکا راضی هستند.شورای یهودیان در حزب دموکرات آمریکا نیز ضمن استقبال از تصمیم باراک اوباما در معرفی جان کری درسمت وزارت خارجه این کشور ، تاکید کردند کری شخصیتی درست برای نمایندگی آمریکا در عرصه بین المللی و فردی مطلوب برای پیگیری امور یهودیان در خارج است.

شورای یهودیان افزود کری همواره واقعیت های روابط خود را با اسرائیل ابراز کرده است و بی شک او از حامیان اصلی ، اصل تشکیل کشور یهود است.باراک اوباما جمعه شب جان کری را به عنوان وزیر امور خارجه آینده آمریکا معرفی کرد .

جان کری 69 ساله نامزد دموکراتها در ریاست جمهوری آمریکا در سال دو هزارو چهار بود. کری از مخالفان اصلی طرح های دولت اسرائیل برای گسترش شهرک سازی در اراضی فلسطین به ویژه درشرق بیت المقدس است و بارها مخالفت خود را با آن ابرازکرده است.
برچسب ها: کری ، سیاست ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.