سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سنجش و آموزش علمی کاربردی:

پذیرش در دوره های کاردانی دانشگاه جامع بدون کنکور

با توجه به استقبال از ثبت نام دوره های کاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام این دوره ها تا 10 دی ماه نیز ادامه خواهد داشت.

دکتر صدر، معاون سنجش و آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  پذیرش در دوره های کاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت بدون کنکور است، و براساس معدل صورت می گیرد و حتی به پذیرفته شدگان معافیت تحصیلی تعلق خواهد گرفت.

وی گفت: این ثبت نام از امروز آغاز و تا 10 دی ماه نیز ادامه خواهد داشت و در 292 رشته 4131 کد رشته محل، 682 مرکز آموزش علمی کاربردی در 31 استان و ظرفیت پذیرش 265 هزار نفر در 4 گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی پذیرش انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش انجام می شود خاطر نشان کرد: داوطلبان با مشاهده دفترچه نسبت به خرید الکترونیکی کارت اعتباری ثبت نام اقدام و با تهیه کارت بانکی عضو شتاب ثبت نام نمایند.

وی گفت: این پذیرش بدون کنکور خواهد بود لذا معدل داوطلب در قبولی اثر گذار است و همچنین اسامی پذیرفته شدگان دوره های کاردانی فنی و حرفه ای پودمانی نظام آموزشی مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیمه اول بهمن ماه اعلام می شود./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.