سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرايط شركت در بخش راديو تئاتر جشنواره فجر اعلام شد

مرکز هنرهاي نمايشي راديو ، شرايط شرکت در بخش" راديو تئاتر" سي و يکمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روابط عمومي مرکز هنر هاي نمايشي راديو، از علاقه مندان براي حضور در بخش" راديو تئاتر " دعوت کرد تا نمايشنامه خود را پس از مطالعه و رعايت نکات بيان شده براي دريافت امکانات ضبط و کمک هزينه اجرا به آدرس اينترنتي radionamayesh@irib.ir ارسال کنند.
ارسال رضايت نامه از نويسنده نمايشنامه پس از تاييد آن توسط هيئت باز خوان الزامي است و نظر به پخش زنده آثار از شبکه راديويي نمايش رعايت اصول و ضوابط رسانه اي ضروري به نظر مي رسد.
شرکت کنندگان بايد مشخصات خود را به همراه شماره تلفن براي ارتباط با دبيرخانه اين بخش ارسال کنند.
زمان در نظر گرفته شده براي هر نمايش حدود 30 تا 45 دقيقه و مکان اجراي نمايش سالن استاد انتظامي واقع در خانه هنرمندان است که از 26 دي تا دوم بهمن به راديو تئاتر اختصاص خواهد يافت و کمک هزينه اجرا فقط به گروه هايي تعلق مي گيرد که در اين تاريخ اجراي زنده داشته باشند.
همه آثار در حين اجراي زنده و با حضور تماشاگران مورد ارزيابي و داوري قرار مي گيرد و از برگزيدگان در مراسم پاياني جشنواره با اهدا جوايز نقدي، تنديس و لوح سپاس قدرداني مي شود.
علاقه مندان در صورت تمايل مي توانند آثار خود را حداکثر تا تاريخ
دوازدهم دي به دبيرخانه بخش "راديو تئاتر " سي و يکمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر به آدرس تهران- ميدان پانزده خرداد - ساختمان راديو  ـ مرکز هنرهاي نمايشي ـ دفتر نظارت و ارزشيابي ارسال کنند .
شرکت کنندگان مي توانند براي دريافت اطلاعات ضروري با شماره تلفنهاي 33115410 – 33113585 ارتباط برقرار کنند./ي2
برچسب ها: رادیو ، تئاتر ، جشنواره ، فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.