سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيت‌الله طباطبايي‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران هشدار داد

سناريو‌سازي جناح رقيب با هدف عدم وحدت اصولگرايان

عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: هنگامي که جرياني تصميم مي‌گيرد تا متحد عمل کرده و يک کانديدا براي انتخابات رياست جمهوري معرفي کند‌؛ جناح مخالف با مطرح کردن عدم وحدت سعي در سست کردن پايه‌هاي آن گروه را دارند.

سيديوسف طباطبايي‌نژاد در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در رابطه با اخبار منشر شده مبني بر عدم وحدت ميان اصولگرايان اظهار داشت: وجود انشقاق ميان اصولگرايان صحت نداشته لذا هنگامي که جرياني تصميم مي‌گيرد تا متحد عمل کرده و يک کانديدا براي انتخابات رياست جمهوري معرفي کند‌؛ جناح مخالف با مطرح کردن چنين صحبت‌هايي سعي در سست کردن پايه‌هاي آن گروه را دارند.

وي تصريح کرد: جامعتين با يکديگر متحد هستند و در راس اصولگرايي قرار دارند لذا کانديداي مورد نظر اين جريان را آنها معين خواهند کرد.

نماينده  مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينکه اختلاف نظرهايي ميان اصولگرايان وجود دارد که نمي‌توان آن را انشقاق ناميد، افزود: اگر اصولگرايان به منشور مورد نظر خود جامه عمل بپوشانند، مي‌توانند به بهترين شکل در رقابت‌هاي انتخاباتي ورود پيدا کند لذا بايد گفت اصولگرايان در اصول و مباني با يکديگر متفق بوده و در اعمال نظرها کمي با هم اختلاف دارند.

آيت الله طباطبايي‌نژاد با تاکيد بر اينکه منشور اصولگرايي بايد تقويت شود خاطر نشان کرد: اصولگرايان بايد از تاسيس جبهه‌اي ديگر خود داري کنند چرا که انجام اين عمل مي‌تواند آينده اين جريان را به مخاطره اندازد.

انتهاي پيام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.